Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
andematt skrev:
-------------------------------------------------------
> Frolicc, länk till de där hjulen vi pratade om:
> http://govest-cycling.com/wp-content/uploads/folde
> r/govest_tyr_kadenstest_oct2011.pdf
> Synd man inte råkar har 10500 kr som skräpar i
> byrålådan..
>
> Annars kanske man ska satsa på ett par
> SUPER-lätta kinahjul? =)
> http://www.alibaba.com/product-gs/506392037/super_
> light_carbon_bicycle_wheelset_24mm.html
Är riktigt sugen på de där hjulen faktiskt, men vet inte hur jag ska få det att låta vettigt när jag presenterar det för frugan bara...
Boullboull skrev:
-------------------------------------------------------
> Är riktigt sugen på de där hjulen faktiskt, men
> vet inte hur jag ska få det att låta vettigt
> när jag presenterar det för frugan bara...
>
> Men Andematt, det räcker för tillfället om du
> hittar 8 500:- som skräpat nog länge...
> http://govest-cycling.com/webshop/hjul/tyr-c38-p-2
> 9.html?osCsid=fqpp6k2r061sjv37cglu15lar1
Slantar och behov har man kanske inte, men kul är det ju med nya prylar och jag tror de skulle match min Addict-ram bättre än de fulcrum 7 som sitter på nu.... Inte.nlev man mindre sugen efter den länken heller....
Men utan slantar blir det nog bekymmersamt.... ;-)
Shimanos billigaste hjul WR-500 är inte så jäkla dåliga ändå inbillar jag mig även om jag lätt med några tusenlappar skulle kunna lätta cykeln ett drygt halvkilo roterande massa.
Mavic gör ju riktigt bra hjul även i de lägre prisklasserna. Har inte någon erfarenhet av landsvägshjulen men körde ett par år på crossride mtb-hjulen och de var synnerligen bra. Kör nu crossmax och är supernöjd, men då är vi väl kanske inte i budgetklassen längre :)
jag trodde jag var snål som kör runt med smygpunka, men min överman sliter även ut stålet i beläggen. Förövrigt var det en bra tur idag, Sörmon och Skutberget med sandmarken är exemplarisk att cykla på. Själv måste jag nog få in min cykel på en rejäl översyn, det har den gjort sig förtjänt av. Tack för turen ikväll.
Riktigt bra tur igår kväll. 1 timma o 40 minuter blev turen
på Sörmon/skutberget.
Vi blev 4 st.
Nu får vi se till att det blir en riktigt bra uppslutning på Sön.
Minimum 10 pers måste vi bli.
För att vi ska få en bra anledning att ta oss några pilsner ihop
tycker jag dessutom att vi ska planera in en middag på restaurang som ska hållas innan Jul.
Förslag på datum o tid är:
- Tor 8 Dec. 19.00
- Tor 22 Dec 19.00
Skriv ett inlägg vilket som passar dig bäst.
Kassetten och klingor samt kedja utdömnda, inte undra på att det krånglade med mig. Den ska vara iordning inför helgen har jag blivit lovad. Måste kolla schema innan jag kan säga om jag kan bli med och äta, känns som om den 8:e ligger bäst till.
Behöver man en snabbkoppling till framhjulet på MTBn så har CC det för 35 kr. Du får med ett honeframnav på köpet! =) Tyckte det var lite kul så här en fredag morgon..
Hade vart kul med ett hardcore pass idag, men min cykel är i skriande behov av service. Så jag har planerat och börja demontera ner cykeln helt idag för en fullservice!
Vi blev 3 stycken i söndags, 5 mil I2, Sörmon, Segerstad. Propaganda väder. Jag fick vika mer mig i sällskapet, de andra två fortsatte några mil till, jag är inte bitter. Så fina stigar på Segerstad. Cykeln fungerar perfekt efter dess besök hos Klaravik. Onsdag någon?