[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad (del 2)

bozz skrev:
-------------------------------------------------------
> eklund jag har fortfarande intekommit iväg.jag
> tänkte springa på stockfallet i em men r alltid
> öppen för annat

Bozz, jag tar nog en löptur i regnet på Kilene vid 15-tiden. Ring om du vill göra sällskap.

Då finns det ingen återvändo, trainersäsongen kan börja även här. Ska bara läka ihop ryggskottet så ska jag sätta igång. Tradolan is'za shit, man!

bozz skrev:
> jag kommer eklund!! 15.00 kilene

Bozz, jag missade dig, läste inte forum mer, trodde du skulle ringt....

I januari kan jag nog tänka mig at gräva fram trainern =)

Lördag 7:e November, då måste skidtunnelresan bli av! Någon som vill hänga på?

Terrängrullskidor har varit uppe flera gånger och floppat lika stenhårt varje gång. Rullskidor suger hur man än vänder på det och det finns ingen terräng där dessa funkar som inte är farbara med vanliga... typ.

Oh, det är lika tyst här som det är blött i skogen.

Från gårdagens premiärtur med pannlampan kan följande rapporteras.
1. Det var blött ute och väldigt lerigt.
2. Det var svårare att hitta i mörkret.
3. Bosse skrämde nog alla skogens djur med sina intressanta läten.
4. Bosse tyckte att jag skulle tvätta röven.
5. Det är alltid skönt att skratta.

Happyhäng på pitchers nu på lördag.

Jag, Miamaria kommer att se Arsenal-Tottenham med start 13.45 sedan blir det säkert hockey kl 16.

Vore kul om du också vill komma och hänga med oss.

andematt skrev:
> Första testet av introvertcykling avklarat.
> Behövde 20 minuter skallrens och satte mig i
> förrådet. Jädrar vad effektivt.

I miniförrådet?

Det tror jag inte. Rullskidor undviker jag

bozz skrev:
> såg en frolic på rullskidor igår tror jag?

Tiki skrev:
> Är sugen på en extrovert sykkeltur på lördag.
> Är det någon mer som vill med?

Jag vill också cykla i morgon, det var länge sedan. Jag behöver också vara hemma i bra tid, senast 12.00. Bonäsleden?

springer på stockfallet vid 15.30. 1.5 timmar c.a. lör ska jag cyklla med jörg.men det blir nog vid 14.00.sön löpning kilene tror jag.

Hello!
För hugade cyklister som även vill njuta av landsvägsracingens charm så kör vi söndag 11.00 från Stora torget. Bussen behöver ut och röra på sig innan den ska parkeras för vintern och dess ägare späka sig i den spanska solen.
Så det blir Bergvik-Trossnäs-Vålberg-Edsvalla-Kil-Dömle-Deje-Klarälvsbanan, knappa 10 mil.
Några som vill ansluta?

jordan skrev:
> Bonäs låter bra. Samling hammarmacken 0930.

Jag kommer!

Passar morgondagens förmiddagstur då vi plötsligt kunde måla husväggar i fabriken. Bara att passa på istället för att vingla på stegen till våren.....

Hej
Jag och Martin (från GBG)kör en runda idag med avfärd från Våxnäshallen kl 13.30. Vet inte om det blir I2 eller Sörmon. Den som vill dyker upp.

/rolf

jörg och jag körde vita slingan vek av mot hultsberg och zakrisdalmilen. vädret var gött och vi hade roooooooooooligt! åkte förbi Pitchers men ingen var där så åkte hem.......

Jag blev ensam på Bonäsleden idag, Jordan och jag missade varandra med någon minut, när vi sedan träffades var han inte helt kurant och tog en kortare tur i stället. Bonäsleden var i alla fall fin, inte speciellt blöt och halt endast på spångarna. Kom hem nästan torrskodd, men det märktes att det var ett tag sedan jag var ute, farbror var trött på slutet...
Funderar på att ta samma tur i morgon (samma tid som idag), eftersom det nog inte blir mer cykling sedan på ett tag, pga. mycket regn enligt prognosen. Sparar nog ev. löpning då det är bättre att springa i regn än att cykla.

Någon som ska med i morgon fm?

Senast redigerad av en moderator:
Jag och Tiki skjuter upp starten på morgondagens landsvägstur till 14.15 vid stora torget. Nån som ska med? Bozz fortfarande intresserad? Fler?
Så det lär väl va ett tips att ta med bra lampor då turen kommer bli delvis i mörker.

määäääääääääääääääääääää.................då kan jag inte! det är stor fotbollsunderhållning på gång :(

Sorry!
Ska du se Oldham - Huddersfield i League one? Lovar att vi har roligare! Det viktiga är ju att man hinner hem till Spanienmatcherna på kvällskvisten.
Magen i upplopp efter dagens löppass! Må den lugna sig inför imorgon, annars blir det alla tiders avgasrör på bussen!

känns nog som det här årets höjdpunkt att se gbg-aik 15.00. möjligen slaget av finalerna i elitserien.Beror väl på vilka som vinner idag antar jag?kanske kör eran runda baklänges idag om jag hinner! ha de gött.

Tillbaka
Topp