Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jordan skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu är det klart jag har bokat in mig på velodrom
> grundkurs 23/10. Är det så att du vill följa
> med så går det bra. Har lovat att återkomma
> snarast med besked, så tänk inte för länge på
> om du ska med.
Hur möe köster dä? Vad inneär grundkurs? får man bränna på någonting under dagen eller vad gör man? Låter ju onekligen rätt ball at prova...
Konami man får lära sig allt från början. Är en del teori innan man får börja cykla. Efter ett tag går det att bränna på tror jag. Kostar 895 kr om man inte är guldmedlem då kostar det 795 kr. I priset så ingår lån av cykel ock fika. Kursen håller på mellan 11-15.
jordan skrev:
> Skilgannon kommer du på lördag så bjuder jag
> på fika.
>
> Lördagsgruppen kör på som vanligt med samling
> kl 10.00 kroppskärrsjön.
>
> Ta med pengar så vi kan fika innan vi åker hem.
I morgon har jag troligen ett nytt nick tror jag bestämt "Skilgannon" låter trevligt;7)
Klart man skulle kunna ta sig en fika och varför då inte passa på på hemvägen. Och då köra förbi Café Råtorp. Dom har tydligen öppet på Lördagar mellan kl. 08:00 - 15:00.
bozz skrev:
> ....Söndag funderar jag på Bonäs kl
> 11.00 kanotklubben
Bonäs är blöt och härlig, djupt på sina ställen. Blev en riktig utmaning i fredags, länge sedan jag var så sliten...
I morgon fm kan jag inte vara med, är ansvarig för tipspromenaden på Kilene.
Äh, jag har verkligen varit dålig på att cykla på slutet. Lördagen jobbade jag och söndagen ägnades åt att umgås med mammor och sånt. Försökte kompensera genom löpning på kvällen. Blev en halvmara men farten är slö. Knäna kändes i alla fall helt OK.
AddeN skrev:
> MiaMaria skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >söndagen
> > ägnades åt att umgås med mammor och sånt.
>
> Plural? Har du fler mammor eller är det
> studiebesök inför mammaroll? ;)
Happylöptur i lugnt och mysigt tempo imorgon vid 1730 för de som är intresserade. Samling (som vanligt) vid generalens äng för avfärd in i på de alldeles underbara höststigarna.
Kanske dyker jag upp på löprundan, i vilken ände av generalens äng är det samling?
För alla karlstadhappyiter(och andra också för den delen), boka den 18-19 juni 2011 redan nu!!! Då kommer jag och några multisportvänner arrangera en 24-timmars mtb-tävling på skutberget om allt går som planerat. Klasserna kommer att vara lag om 2 eller 4 personer, eventuellt även solo. Banan är tänkt att gå på stigar och motionsspår på skutberget och vara ca 8km lång. Låter det kul? :)
KONAmi skrev:
> Kanske dyker jag upp på löprundan, i vilken
> ände av generalens äng är det samling?
>
>
> För alla karlstadhappyiter(och andra också för
> den delen), boka den 18-19 juni 2011 redan nu!!!
> Då kommer jag och några multisportvänner
> arrangera en 24-timmars mtb-tävling på
> skutberget om allt går som planerat. Klasserna
> kommer att vara lag om 2 eller 4 personer,
> eventuellt även solo. Banan är tänkt att gå
> på stigar och motionsspår på skutberget och
> vara ca 8km lång. Låter det kul? :)
Är det någon som skall ut och pannlampscykla ikväll vid 18:00? Jag kan tänka mig att köra en kortare runda på ca 1,5 timmar runt på I2. Följer någon med?