Kristoffer = nice bike :)
Idag körde jag på stigarna och grusvägar ut till Alsters Herrgård, på väg dit så tog jag en sväng upp på Frödingleden, följade oranga markeringar och kom tillbaks dit jag började, lite konfundrade också.. fortsatt då mot Herrgården och sedan hem via Alsterdalen / ravinen, ut mot fågel tornet (bron vid tornet är trasig, det ena änden hängar i vattnet - jag funderade på att hoppa ner på den på flygget men jag hade ingenstans att få upp farten pga grinden precis bakom mig - plus att broar och jag....), sedan genom lita hagar, och över några "får trappor" och eventuellt tillbaks igen till stigarna/grusvägar. Blev inte så mycket i kilometer, dryggt 30, men det var helt okej att köra med hänsyn till underlaget. Val av visa stigar kan man kanske ifrågasätta eftersom det blev en hel del gående. Det är dock ett fint område och jag antar att ni som kommer harifrån känner till bra stigar därborta - så
Jag undrar om det finns någon som kan ge mig tips om detta område?
Om man håller sig på högre mark så är det redan ganska tort.
Dåliga nyheten är att kanske min trogtjänare RockShox Pilot single air (1960 g. !) verkar efter 7 år redo att ge upp. Vilket fantastiskt gaffel den har varit!
:(