[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
vi hade en fin tur på g-klaven jag lena o jordan som oxå dök upp.vi släppte lena på Hemvägen o fortsatte över vidön o sen hem. gött!

Jag ska köra ett riktig långpass med multisportklubben som börjar kl 00:00 inatt och håller på till imon eftermiddag. Jag undrar därför om någon har en bra belysning att låna ut till imon eftermiddag.
Skulle va guld, jag kan hämta den efter jobbet i så fall.
Såväl hjälm- som styr-monterad efterfrågas.

Imorgon förmiddag kommer jag förmodligen dra med kompisen ut på en långsam skogstur på den sedvanlig teknisk stig. Nån mer som vill med? Obs att detta är en slappotur! Inga svettoambitioner alls faktiskt då jag är lite halvförkyld och kompisen inte cyklat skog på flera år.

Jag är sannolikt på där Thomas. Bara jag hinner lösa mina paketbekymmer till en kompis som fyller år. Vilken tid gäller? Kl 10?

Jaha. Nederbörd. Lappmögel. Det ska inte få hindra mej. Jag kan cykla, jag är inte trött. Jag kan cykla, jag är inte trött.

Näää, orkar inte. Tröttheten... måste... sova...

Senast redigerad av en moderator:
Kul med vinter.... Fortsätter snöfallet kör jag imorgon istället

framåt 16-1700 kan de nog bli dax!! svettofettotur!?andematt trampa bort viruset?nu va re allt längesen du!

Idag får jag ge upp tanken då jag är förhindrad från början av kvällen men imorgon förmiddag blir det en rajd. Sällskap då är givetvis välkommet.

Nej, tror faktiskt att jag stannar inne helt utan orsak och vilar mig iform idag. Är riktigt sliten

Kul Thomas - jag har glömt att handla själv! F*n jag måste ha blivit dement eller ngt..

Cykla ni för jag är så tät i näsan att jag flämtar som en guppy.. Huvudvärken släppte med lite piller men hostan.. Känns som att jag ska vrängas ut o in..
Meeeeen, nu kan det bara bli bättre ;o)

Gu vad jag hatar tyska tapeter med förskjuten mösterpassning. Det finns ju inga markeringar på baksidan där mönstret upprepas =( Har spacklat, målat o maskerat och grejjat ett par timmar varje kväll i snart två veckor och det verkade aldrig bli klart. Förrän nu, när sista maskeringen togs bort och rummet städades. Det blir skitfint men nu är det en fondtapet kvar.. Försjkuten mösterpassning = blä.

Så här ser den ut iaf.. Skulle ni gilla den om ni var 6 år? Troligtvis va ;o) Vad gör man inte för sna barn...
DSC02247.JPG ht=544

Häftigt Andematt! Du får gärna tapetsera hos mej. Om jag är LBS så är du LTS (Local Tapetserrie Shop). ;)

avslutade nattens träningsläger med en rejäl cykeltur i det snöblandade regn som föll mot marken i en ej 90-gradig vinkel. Det var väl kanske inte ren njutning just då kan jag säga efter många timmars aktivitet under natten.

Stort tack till Bozz som lånade ut sin "lysande" (förlåt, jag e från gbg, kunde inte låta bli) pannlampa. Den fungerade strålande(förlåt igen).

Klart fräsch tapet Andematt-Timell. Jag blir sotis en sådan skulle vara fin i mitt cykelrum.

Någon som vill med ut? Start vid raketen kl 10.30.

Hörrni tjockisar! Vakna nu så man får sällskap i skogen! Jag skjuver fram min start för då borde väl någon vilja med...

Helseg och dessutom ont i ryggen. Mitt idrottande idag får bli moto GP och sen lvg cykel på eurosport. =)

o vikken fin tur vi hade tiki o ja!solen gjorde sitt till o de va trrare än på länge i skogen . hittade nåra nya stigar efter g-klaven o röjde 2 trän med bara händerna . vi kände oss starka idag!träffade oxå nåra nsmå junior mtbare som vi kom i slang me!

Ho ho det var en riktigt gassig runda. Shorts och allting... nu får vi konservera den här sköna känslan till nästa tur under veckan. Våren regerar!!

Inte nog med att fysiken är satt ur spel pga att Familjen Förkylningsvirus har släktträff i min kropp i veckorna tre så har datorn hemma kraschat. Den gick att få igång i felsäkert lägen men det är väl ngt fel som jag inte förmår fixa.. Satte igång reservdatorn istället men den var drabbad lixom jag, fast av en annan familj..

Sommardäck på pendlaren är i alla fall trevigt. 2.1" hårdpumpade slicks från Ica Maxi fram och Biltema bak, som rullar för fjärde året. Tacka vet jag prisvärd kvalité! =)

Bra att du påminde mej Andematt, jag ska ta av dubbdäcken å få på mina 1,5-slicks från Tiim Spårttia. Äkta nokia faktiskt, billiga o bra, inne på 4:e säsongen. Plus att jag ska sätta på gravidstyret på sambons cykel, modell aphängare. Man kan tydligen inte vika sej dubbel när man har gravidmage/ölkagge. Konstigt...

Vädret ser ut att bli usselt till minst onsdag. Jag planerar att eventuellt trotsa vädergudarna någon kväll, nån mer som är sugen?

ja e alltid sugen vet du! ska nog inte ut me vickan imorrn så ja kan ta en senare tur

UPPROP:
Torsdag 18.00 parkeringen vid rackethallarna.
Kom då eller låt mig köra ut de sista virusarna ensam.

Det finns ljus i skogen till en stund efter 20:00 gissar jag?

Det är ju sol!!! Ska ge mig ut på en tur. Kommer väl garanterat börja regna bara för det!

löpning idag.. osis. Intervaller på cykel i bryngfjordsbacken på söndag däremot. Ser redan fram emot det ;)

Organiserad, planerad träning?
*ryyyyser*

Ikväll blir det fortsättning på sista vilan inför tillfrisknandet.

åker där vi åkte första gången ungefär, försöker hitta... åker nu i alla fall...

okej, som vanligt blir man ensam. Då sätter jag mej framför TVn istället, är helt färdig efter en aktiv hemmapappadag...

körde en riktig svettotur! upp till edsgatan-genom stockfallsskogen över till tyrspåret o tuggelitemilen hem!så dj-la gött fint väder o ja dyngsur men nöööjd!

Gratulera mig till min första riktiga vurpa!!! Plötsligt låg jag bara där. Nu har jag lite nya blåmärken som tanterna på badhuset kan ojja sig över.

För övrigt han jag på mina tre timmar i skogen träffa på en rådjursfamilj, träffa pappa, nästan krocka med nån annan på en cykel, bli hänvisad var elljusspåret låg (av någon som trodde jag cyklat vilse när jag med möda följde vita) och blivit utskälld av en hetsig pudel som tydligen inte gillar cyklar! Lite för mycket för mig på en dag, tror jag håller mig till lugnare aktiviteter resten av dagen!

Låter som väl använd tid bozz och MiaMaria =) Själv lekte jag lite inredningsfjant, hängde tavlor och "piffade" lite.. Försökte få igång datorn men den sket sig så att jag nog får skaffa en ny HDD i eftermiddag.

Synd att ingen hängde med dig Thomas.. Vi tar nya tag på torsdag istället, då hoppas jag att jag är lite renare i luftvägarna.

Torsdag 18.00 parkeringen vid rackethallarna.
Kom då eller låt mig köra ut de sista virusarna ensam på Stigarna runt I2.

Jag kör dessutom gärna en tur i helgen men det funkar dåligt på lördag förmiddag eftersom min fru jobbar fram till 12. Därför är 12.30 en bra starttid. Bil till Forshaga och köra en rekrunda på SISU-leden t.o.r.?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp