Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
buq skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hänger gärna med till Brattfors på lör,
> ingen aning om var det ligger dock :p. Men bil
> bör jag kunna ordna om det behövs.
Vårt paket är tydligen påväg. Orkar dock inte kolla upp och räkna vad alla är skyldiga men räkna med att ni får en PM faktura under helgen =) Paketet borde anlända i mitten av nästa vecka om det inte kommer på irrvägar vilket det lär göra...
23-10-2008 16:54 Belfast Central Depot On route to hub
23-10-2008 00:00 WDM Online
måste bara berätta en historia som blev till alldeles nyss i vårt kafferum på jobbet. 2 äldre gubbar sitter å pratar som dom alltid gjort till morgonkaffet
-åsså säjer di att de skall bli en ny istid
-ja ja ja vi får väl se.............
Är det någon av alla vindsurfare här som har en våtdräkt att låna ut en vecka eller två? Får kajaken i helgen och misstänker att det blir en del bad innan jag sitter bra i den ;)
buq, det låter bra. Jag är uppe och äter frukost nu.
Om du kommer vägen över skårebron över klarälven (du kör upp på bron även om du kommer från råtorpshållet) så kan du möta mig nere vid korset precis efter bron. Ring mig när du närmar dig.
hemma igen från brattfors. när vi inte töla så gick det rätt fort! juniorem jesper från hammarö va me o drog upp tempot. jordan va seg i början men fick upp farten mot slutet. han gena i en vänsterkurva för att köra om mej men vurpade o fastna me röven i min pedal o drog av halva byxan på kuppen. stort hål i brallan men de kommer ju nya snart :) sedan slog han i mitt bromshandtag med hjälmen tror jag så att det knäcktes!!det hade blitt en bra youtubefilm kan ja säga! hehee
24-10-2008 21:39 International Hub Export item accepted into network
24-10-2008 21:23 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
24-10-2008 19:35 National Hub Sorted in hub
23-10-2008 16:54 Belfast Central Depot On route to hub
23-10-2008 00:00 WDM Online
jordan har du inte en filmkamera så skule vi kunna rekapitulera våra bästa vurpor. vore kul. ja kan erkänna nu när du har gjort den värsta att jag har gjort några själv som borde förevigas om än i efterhand
får bli en lugn mil på kilene under dan men ej mellan 14-17 då de e chelsea liverpool. ps har ni sett pelikanfilmen på youtube. den e i klass me jordanvurpan!!!!