[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag hänger gärna med till Brattfors på lör, ingen aning om var det ligger dock :p. Men bil bör jag kunna ordna om det behövs.

Vårt paket är tydligen påväg. Orkar dock inte kolla upp och räkna vad alla är skyldiga men räkna med att ni får en PM faktura under helgen =) Paketet borde anlända i mitten av nästa vecka om det inte kommer på irrvägar vilket det lär göra...

23-10-2008 16:54 Belfast Central Depot On route to hub
23-10-2008 00:00 WDM Online

Bug kul att du vill med på lördag.

Frolicc skicka summa och kontonr på den här adressen happymtb@kopspikmatta.se

måste bara berätta en historia som blev till alldeles nyss i vårt kafferum på jobbet. 2 äldre gubbar sitter å pratar som dom alltid gjort till morgonkaffet
-åsså säjer di att de skall bli en ny istid
-ja ja ja vi får väl se.............

Är det någon av alla vindsurfare här som har en våtdräkt att låna ut en vecka eller två? Får kajaken i helgen och misstänker att det blir en del bad innan jag sitter bra i den ;)

Haha, låna bozzes!!! Men låt mig få veta när du skall använda den så dyker jag upp med kameran =)

Men va, inte använda våtdräkten? Trodde att det nalkades fantastiskt surfväder i helgen.. :)

Du kan nog få låna ett segel av mig oxå KONAmi så du får lite fart på badbaljan ;o)

jag kan ta 1 cykel.

Vilka blir vi imorgon!!!

Jordan
Martin
Bug
Frolicc???
Bozz???

Någon mer

Bozz, varför ser mitt knä ut såhär idag?

Bilagor

• knä.JPG
    knä.JPG
    7.3 KB · Besök: 44
sånt där får du skicka i privata meddelanden fattar du väl!!!!!! ;)hmm de beror väl på den där vurpan du gjorde vid träbron HEHE

Hur ser det ut med bilar? Jag är 1 människa med 1 cykel som vill hänga med någon med bil!

Man lär väl ta med lite ätbart, eller hur tänker ni andra?

Jag har bil och plats för en men hittar inte.. Så hittar du vore det super :p

Bug kan du hämta Martin så hämtar jag Bozz?

Så kan vi ses vid Shell nobel 0945.

Tar med lite snacks och vatten

buq, det låter bra. Jag är uppe och äter frukost nu.

Om du kommer vägen över skårebron över klarälven (du kör upp på bron även om du kommer från råtorpshållet) så kan du möta mig nere vid korset precis efter bron. Ring mig när du närmar dig.

hemma igen från brattfors. när vi inte töla så gick det rätt fort! juniorem jesper från hammarö va me o drog upp tempot. jordan va seg i början men fick upp farten mot slutet. han gena i en vänsterkurva för att köra om mej men vurpade o fastna me röven i min pedal o drog av halva byxan på kuppen. stort hål i brallan men de kommer ju nya snart :) sedan slog han i mitt bromshandtag med hjälmen tror jag så att det knäcktes!!det hade blitt en bra youtubefilm kan ja säga! hehee

Argh! Buhu! Hur kan det komma sig att man alltid har viktigare saker för sig än att få ha kul? Hur många vuxenpoäng är det på det? ;o)

min SS är numera pundarmålad och ihopbyggs sånär som på ett vevlager. Om CC får uppfarten borde den kunna visas upp på happy under helgen.

24-10-2008 21:39 International Hub Export item accepted into network
24-10-2008 21:23 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
24-10-2008 19:35 National Hub Sorted in hub
23-10-2008 16:54 Belfast Central Depot On route to hub
23-10-2008 00:00 WDM Online

Kul igår med en härlig vurpa som höjdpunkt.

Vi tänker åka till Brattfors till helgen. Start Malmtorget och åka norr ut tror jag det blir.

själv är jag mörkrädd så det blir inga kvällsturer för mig.

Bozz och dom andra kör väl på onsdagkväll!!!

Ska försöka åka ut lite direkt efter jobbet vid 15 tiden.

jordan har du inte en filmkamera så skule vi kunna rekapitulera våra bästa vurpor. vore kul. ja kan erkänna nu när du har gjort den värsta att jag har gjort några själv som borde förevigas om än i efterhand

får bli en lugn mil på kilene under dan men ej mellan 14-17 då de e chelsea liverpool. ps har ni sett pelikanfilmen på youtube. den e i klass me jordanvurpan!!!!

Jordan. Vad är problemet? jag är hemma med barnen hela veckan. kom hit med cykeln. ring innan. 0736274275

Ratman det är lite översyn och byta lite saker.

Framklingorna är det samma problem med som tidigare måste nog byta ut dom.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp