[happy] sommarträff vid Kinnekulle 4 juli
Hej mina vänner.
Som vi bestämt tidigare så kör vi en sväng runt Kinnekulle 4:e Juli, som det ser ut kommer vi bli ganska många, riktigt kul!
Turen kommer bli i avslappnat tempo med en och annan paus precis som det ska vara på happyturer. Ca 45 kilometer är det runt Kullen och ganska många höjdmeter.
Nytt är att vi som vill kommer att ses på Hällekis campingplats (Kinnekulleleden passerar där!) kvällen innan för att elda i grillen och värma lite korv, kanske snackar vi lite skit också. Jag och the_TNT kommer vara där allra minst.
Turen går förstås av stapeln dagen efter precis som planerat. Vi startar vid campingen - nån gång måste man pröva något nytt!
Mitt mobilnummer: 0736-840878
Var ligger campingen: http://w1.510.telia.com/~u51014848/index.htm[/b]
Jag tar med en grill och kol/tändvätska + kött och korvar från Marcus. Vill man ha något till får man ta med det själv ;)
Hålltider:
Motsolsvarvet avgår från campingen 15:00 den 3:e.
Grillar gör vi med start ca 20:00.
Avgång för det riktiga Kinnekullevarvet är 11.00 på söndagen.
Deltagarlista så som jag uppfattat den:
Lördag (de markerade med * ska cykla motsolsvarvet också)
Tillkommer på söndag:
Övriga som sagt sig vara intresserade:
Vi ses där!
Som vi bestämt tidigare så kör vi en sväng runt Kinnekulle 4:e Juli, som det ser ut kommer vi bli ganska många, riktigt kul!
Turen kommer bli i avslappnat tempo med en och annan paus precis som det ska vara på happyturer. Ca 45 kilometer är det runt Kullen och ganska många höjdmeter.
Nytt är att vi som vill kommer att ses på Hällekis campingplats (Kinnekulleleden passerar där!) kvällen innan för att elda i grillen och värma lite korv, kanske snackar vi lite skit också. Jag och the_TNT kommer vara där allra minst.
Turen går förstås av stapeln dagen efter precis som planerat. Vi startar vid campingen - nån gång måste man pröva något nytt!
Mitt mobilnummer: 0736-840878
Var ligger campingen: http://w1.510.telia.com/~u51014848/index.htm[/b]
Jag tar med en grill och kol/tändvätska + kött och korvar från Marcus. Vill man ha något till får man ta med det själv ;)
Hålltider:
Motsolsvarvet avgår från campingen 15:00 den 3:e.
Grillar gör vi med start ca 20:00.
Avgång för det riktiga Kinnekullevarvet är 11.00 på söndagen.
Deltagarlista så som jag uppfattat den:
Lördag (de markerade med * ska cykla motsolsvarvet också)
The_TNT (*) MatsS (*) Jomper (*) Feffemannen (*) Pelle Hå (*) MrKling Ida Leo (?) Herr C (?)
Tillkommer på söndag:
Edet Mcbear Magnus Acrid
Övriga som sagt sig vara intresserade:
Pontus (Göteborg, kanske kan dela bil med någon annan göteborgare, det är många!) Skogsmulle (Samma som ovan..) Jonas + 2 polare Anderski
Vi ses där!
Senast redigerad av en moderator: