Happy VR -13, 04:36. Alla anmälda.

• Trådstartare Trådstartare Anders H
  • Start datum Start datum
A

Anders H

Guest
Den sista ramlade in i sista sekunden ungefär.

Senast redigerad av en moderator:
Ok, måndag kväll 20:00 lägger jag ut min mailadress. De sjuttittre första som hör av sig efter det klockslaget får i retur anmälningslänk, anmälningsnummer och lösenord. Sedan är det upp till er att vara bland de sjuttio första. (Jag skickar till några extra eftersom det alltid är några klantskallar som glömmer att anmäla sig när de fått uppgifterna och det är synd att missa en plats bara för det).

Det här rör gruppen som startar 04:36 på morgonen. Man kan åka sub vad man vill. "Sub 9"-grupperna startar på förmiddagen och där förutsätts att man ska klara en tid under nio timmar. Vi har där en förbokad startgrupp för 60 pers. Anmälan till den dröjer nån vecka. Separat tråd finns.

Anders H skrev:
-------------------------------------------------------
> Det här rör gruppen som startar 04:36 på
> morgonen. Man kan åka sub vad man vill. "Sub
> 9"-grupperna startar på förmiddagen och där
> förutsätts att man ska klara en tid under nio
> timmar. Vi har där en förbokad startgrupp för
> 60 pers. Anmälan till den dröjer nån vecka.
> Separat tråd finns.

My bad. Det visste jag redan :) Man går ju på nålar för å inte missa anmälan till förmiddagstiden!

Verkar bli lite för snabbt tempo för mig i morgongruppen. Ni som vill cykla denna 0436, vilken tid har ni som mål?

Jag +2 tänker göra ett försök på sub 9 men det duger inte att bara vara 3, måste hitta fler

Här ska jag haka på! Var ju laddad för en sub9-tid i år, men fick avstå p.g.a. en förkylning med halsont o igenbobbade bihålor : ( Surt. Men med tanke på hur uselt vädret var i år jämfört mot 2011, så var detta helt rätt år att missa...

Ska vara alert på måndag kväll då inför anmälan. Sub9 är det som gäller för mig.
Start tidig morgon passar mig bättre än en 09:00-start faktiskt. Har provat båda och jag var ett vrak när starten gick 09:00 iom att man ändå inte fick ut någon bra sömn natten innan, låg bara och vände och vred. Lika bra att gå upp och få det överstökat 04:36 : )

Min mailadress i första inlägget. ber om ursäkt att den kom sent, trögt nät i kväll.

Jaha, det är bara hoppas man inte gör bort sig nu då när man hoppar över det här i väntan på släppet av andra "subban"... Anders H, vår framtid (nja, kommande 10 månaders träning i alla fall) ligger i dina händer!!

Stisse skrev:
-------------------------------------------------------
> Så ska man komma ihåg detta också då:
> "Anmälan till 2013 öppnar här på 1:a oktober,
> 09.00!!
> (från VR:s hemsida)

Eller....nej, funkar nu.

Tillbaka
Topp