Happy VR -13, subgruppen. Alla anmälda!

• Trådstartare Trådstartare Anders H
  • Start datum Start datum
Med tanke på att endast Hoven har anmälst sitt intresse av reserverna, utgår ifrån att Hoven numera är ordinarie, såväl Mavve som jonez lyser med sin frånvaro i denna tråd, undrar jag om det är för djärvt att utnämna sig själv till 1:a reserv fr.om. nu!

/Nilecity70

Uppdaterar lite kring tröjbeställningarna. Som det ser ut nu är 55 av 60 tröj-beställningar klara. Skickar namnen på de som inte beställt här bara för att dubbelkolla att jag inte missat någon av dessa.

Gylle
hakla21
SebastianP
Spire (har mejlat men ej skickat strlk + adress..)

Om någon av er har skickat beställning via PM eller mejl så har jag missat er - hör gärna av er igen isf! En reserv ska in också - är det Hoven?

Jag har beställt och betalt tröja, verkar som om det är svårt att få bekräftat reservstatus, men jag räknar med att jag numera är 1:a reserv eftersom ingen har opponerat sig mot mitt tidigare inlägg!

/Nilecity 70

ang tröjor..

Vi har satt en deadline för att betala sin tröja till nu på fredag 15/3. Jag kollar betalningarna på kvällen och sen kör vi på de som finns där. Därefter kommer det alltså vara försent..

Jag har mejlat/PMat alla som fortfarande inte betalt (11st). Om ni råkar se det här så gå gärna in och betala er beställda tröjor.

Rekordolof skrev:
-------------------------------------------------------
> ang tröjor..
>
> Vi har satt en deadline för att betala sin tröja
> till nu på fredag 15/3. Jag kollar betalningarna
> på kvällen och sen kör vi på de som finns
> där. Därefter kommer det alltså vara försent..
>
>
> Jag har mejlat/PMat alla som fortfarande inte
> betalt (11st). Om ni råkar se det här så gå
> gärna in och betala er beställda tröjor.

Jag hoppas ni tränar bättre än att betala vår vän Rekordolof som bjuder till och lägger ner ett gott jobb på tröjorna. Stort tack till dig Rekordolof.

Hittills denna vecka, en vätternrunda för min del och det är en dag kvar att träna på.

Nu är benen fixade så de tål att visas i kortkort på tisdag, sjuk skönt att köra i 28-30 graders värme.

Det är väl bara 15 veckor kvar....

/Botak

Se så betala nu då!

min träning började dåligt i januari och halva februari pga extremt mycket jobb. Men har nu kommit igång och imorgon blir det 2-3h i rätt hårt tempo! :)

Deadline för tröj-betalning har passerat. 55 har betalt så de allra flesta får stoltsera med fin grön tröja.

Nästa steg är att Gonkius kommer lägga beställningen till Kalas, vad jag förstått kan det sen bli upp till 6 veckors leveranstid (rätta mig om jag förstått fel här Gonkius).

Iom att vi kom över 50 beställningar så får vi det billigare priset (479 istället för 499) så jag tar med lite växel till Motala :)

Skulle någon vara intresserad av storlekssammansättningen i gruppen så ser den ut på följande sätt:

S 3
M 6
L 22
XL 19
XXL 2
3XL 3

Peace

Nilecity70 skrev:
> Med tanke på att endast Hoven har anmälst sitt
> intresse av reserverna, utgår ifrån att Hoven
> numera är ordinarie, såväl Mavve som jonez
> lyser med sin frånvaro i denna tråd, undrar jag
> om det är för djärvt att utnämna sig själv
> till 1:a reserv fr.om. nu!
>
> /Nilecity70

Ligger hemma med trasigt knä/brutet ben och även anmäld med cykellistans sub9. Så jag kan hoppa denna plats. Känns väl inte så troligt att jag kommer vara fit for fight till VR.

Jag har skickat ett PM till Mavve och räknar med att ta kontakt med vätternkansliet imorrn angående övertagande av hans plats!

Körde 12,5 mil igår med dubb både bak och fram på crossen med ett snitt på 30 km/h, så formen sitter där.

/Nilecity70

Nilecity70 skrev:
> Jag har skickat ett PM till Mavve och räknar med
> att ta kontakt med vätternkansliet imorrn
> angående övertagande av hans plats!
>
> Körde 12,5 mil igår med dubb både bak och fram
> på crossen med ett snitt på 30 km/h, så formen
> sitter där.
>
> /Nilecity70

Har redan svarat.. men jag har alltså bara en reservplats till happy-gruppen. Så det finns ingen tid att byta till.

Tillbaka
Topp