Happy VR -15! Viktig info!

• Trådstartare Trådstartare Anders H
  • Start datum Start datum
A

Anders H

Guest
Nu har jag anmälningskoder till en grupp 02:14 och en snabbgrupp 12:52, tretti platser i respektive grupp. Den tidiga morgontiden beror på att jag var lite sen i vändningarna och att trycket efter föranmälda platser var större än tidigare. Inget att göra åt. Jag kommer att lägga ut mailadresser i två separata trådar om en vecka, torsdagen den nionde 20:00. Ni får i tur och ordning en anmälningskod med vändande mail. Sedan har ni till den 22:a att anmäla er. Eller om ni har något bättre förslag när det gäller att fördela platserna så tar jag gärna emot det. OBS! Bara platser åt reggade Happy-människor! Se till att fixa det om det inte är gjort!

Dags att höja ribban och satsa på happy sub7? Borde finnas 30 snubbar här med den kapaciteten? Jag cyklar egentligen mest mtb, men provcyklade vättern med happys snabbgrupp 2013 på 7.44 utan att trampa särskilt mycket. Är helt övertygad om att det finns 30 cyklister här som kan fixa sub 7!
Any takers?

Är intresserad om det blir tillräckligt många sub8-deltagare .

kanske kan ordna alternativ sub7-grupp om flera är intresserade .

M

Se till att vara på hugget i morgon kväll så kan ni vara anmälda innan fotbollen börjar.

Gaaaaaaaaaahhhhhhh......... Ska jag?? Ska jag inte?? Nää, jag vet inte. Det har ju varit fantastiskt trevliga år tillsammans med AndersH, KjelleF mfl men jag tror det får räcka nu. Kraschernas 2014 gör mig lite småskraj faktiskt, nästa gång är det jag som går i backen.
Om inte vi får ihop ett gäng i Stockholm som vill köra en SUB8, för då kanske jag funderar lite??
Hur är intresset tro??

Varför inte göra en helt motsatt grej? Maxa tiden, stanna i alla depåer. Prata med folk längs vägen. Dränka nätet i selfies från rundan. :)

geologen skrev:
-------------------------------------------------------
> Varför inte göra en helt motsatt grej? Maxa
> tiden, stanna i alla depåer. Prata med folk
> längs vägen. Dränka nätet i selfies från
> rundan. :)

Exakt. Satsa på att gå upp i vikt. +5kg gruppen.

AxelSthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> geologen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Varför inte göra en helt motsatt grej? Maxa
> > tiden, stanna i alla depåer. Prata med folk
> > längs vägen. Dränka nätet i selfies från
> > rundan. :)
>
> Exakt. Satsa på att gå upp i vikt. +5kg gruppen.

Jag gillar tänket, själv hade jag tyckt det varit intressant med en kombination av cykla snabbt och stanna mycket, typ en Elitfikaklunga som cyklar riktigt snabbt mellan depåerna men stannar på alla ställen och njuter av det som bjuds i lugn och ro, så att man i princip kan starta utan vattenflaskor eller mat.

Och ifall man vid varje stopp kan lämna en grupp förvirrade hjulsugare att få hålla tempo på egen hand hade det förstås varit en bonus.

Men man kan nog göra vettigare saker för 1700kr eller vad det kostar...

/F

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp