Hmmm, hmmm. Nu har Bruse gått å tjatat på mig en så lång tid att jag inte ser någon annan lösning på problemet att hänga på denna dårskap till rajd!
Tar med mig en kompis som trots allt står ut med mig, och kan bogsera mig hem när jag inte orkar mer! :-) Vi är inga überschvettos, iallafall inte jag, så vi kommer att hålla ett ganska lungt tempo och njuta av färden...
Vi kommer att ta en bil från norra delen av Täby på lördagmorgonen, lämna den i Grovsta, trampa hela jävla vägen tillbaka till Täby, svänga vänster efter tunneln vid Karby däck, (jag bor ett flöj ifrån roslagsleden, i norra delen av Täby, Lövbrunna/Visinge, så om jag känner mig själv rätt så kommer det att kännas alltför frestande att svänga hemåt istället för att cykla sista milen till Danderyds kyrka) för att sen ta min bil tillbaka till Grovsta och hämta upp den första igen. Det kommer alltså att gå en bil från Lövbrunna/Visinge så är det någon som vill hänga på därifrån för att hämta sin bil så hör av er. Om jag fattat hela upplägget rätt, så blir det inte någon gemensam fika, lunch eller så, utan varje par får klara sig själv så gott det går, rätt?
/ Micke o Dennis alias Bill o Bull