Happy Witch Ride 2023 (20-års jubileum?)
Nä, jag vågade inte cykla över några träkonstruktioner i dag, välsåpade saker. ?Låter underbart inga snesteg på spängerna som idag var friktionsfria ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag vågade inte cykla över några träkonstruktioner i dag, välsåpade saker. ?Låter underbart inga snesteg på spängerna som idag var friktionsfria ?
Ni har också blivit gamla. ?❤Första deltagarna i mål
Visa bilaga 662668
Omöjligt ?Ni har också blivit gamla. ?❤
Hur gör man om man inte vill åka, låter bli att skriva i tråden?Såklart det blir en Häxjakt i höst!
Kommer skapas en ny tråd för 2024 när det närmar sig!
Om man vill boka in i familjekalendern är det lördag 26/10 kl 08:00 som gäller 2024!
Det är ju redan försent, man blir tvungen att köra fram o tillbaka om man råkar skriva i fjolårets tråd!Hur gör man om man inte vill åka, låter bli att skriva i tråden?
Ja och ja förstår jag.... Men ja:), betyder det att jag är körd oavsett eller att jag måste köpa en ny cykelJa. Ja och ja :)
För komfort skulle jag välja trail-hojen, men HT fungerar nog också. Aldrig kört men utifrån rutten tror jag det handlar om mer pannben än tekniskt svårtJa och ja förstår jag.... Men ja:), betyder det att jag är körd oavsett eller att jag måste köpa en ny cykel![]()
Ingen av mina cykelkompisar är dum nog att ge sig på det här men jag vill köra häxan i år. Jag vill dock inte köra själv så jag slår gärna följe med någon annan självplågare. Kommer åka bil från Västertorp.Ja och ja förstår jag.... Men ja:), betyder det att jag är körd oavsett eller att jag måste köpa en ny cykel![]()
Skulle alla dagar i veckan välja trailhojen! Med tanke på längden så blir det mindre slitsamt.Jag låtsas att jag inte läst Rompas kommentar, och ställer mina frågor här.... Vill ju inte råka anmäla mig för 2024 innan jag vet mer....
-är det alltid bara killar som kör?
-är det dumt att trampa själv (utan någon man känner)
-vad är sämst fordon för sträckan, hardtail med lite tveksamma komponenter, eller trail/endurohoj med 160/140 slag (båda 27,5or).
Utan att skriva i tråden....Jag låtsas att jag inte läst Rompas kommentar, och ställer mina frågor här.... Vill ju inte råka anmäla mig för 2024 innan jag vet mer....
-vad är sämst fordon för sträckan, hardtail med lite tveksamma komponenter, eller trail/endurohoj med 160/140 slag (båda 27,5or).
Jag låtsas att jag inte läst Rompas kommentar, och ställer mina frågor här.... Vill ju inte råka anmäla mig för 2024 innan jag vet mer....
Får ju inga svar då ..Om man är osäker kan man ju alltid ställa sina frågor i årets tråd![]()
Det är ju två veckor kvar, du hinner komma i form! För orimligt långa cykelturer på hala rötter med risk för snedsteg och fall var väl vad ortopeden rekommenderadeSkriver i gamla tråden för att, ja, anledningar.
Men jag blir orimligt sugen på att åka när jag ser alla skriva.
Synd att kroppen sätter stopp i år. Eller är det kanske tur?
Säkert bara därför som jag ens får för mig att det är något man vill göra![]()
Senast sa sjukgymnasten åt mig att lyfta max 4 kg och i allmänhet "ge 30%". Får se vad som gäller efter nästa besökDet är ju två veckor kvar, du hinner komma i form! För orimligt långa cykelturer på hala rötter med risk för snedsteg och fall var väl vad ortopeden rekommenderade. Du kan ju iof alltid cykla med mig, (kommer köra i snigeltempo och har viss sjukvårdsutbildning... )
Skärp dig nu! Det handlar om att prioritera!!Jag är otroligt sugen men är bortrest hela veckan innan så famlijen kommer nog inte uppskatta att jag försvinner hela lördagen också...
Du är safe, 20års-jubileums-rännet gick för nästan ett år sen!Jag är otroligt sugen men är bortrest hela veckan innan så famlijen kommer nog inte uppskatta att jag försvinner hela lördagen också...
Vågar ju inte skriva i riktiga tråden, är orolig att frun övervakar den..!Du är safe, 20års-jubileums-rännet gick för nästan ett år sen!
Vågar ju inte skriva i riktiga tråden, är orolig att frun övervakar den..!
Är det hon som är omnämnd i ts ?Vågar ju inte skriva i riktiga tråden, är orolig att frun övervakar den..!