Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Undrar hur jag skulle kört runt den där badsjön? Det var liksom uppmärkta trädstammar genom skiten.
Walk in the park.
Walk in the park.
Gick ni i mål 22.30?
Häxan hade klämt ut lite paddslem på en spång. På en sån här tur är det strategiskt att inte ligga först.
Stämmer bra! Det var vi som såg dig på vägen tömmandes cykelskor på vatten."Precis när vi kom fram till bäverdammen såg vi två cyklar och sen hoppade deras ägare ut ur skogen. De hade tillbringat en halvtimme med att leta en väg förbi vattenmassorna."
Bör ha varit de två som jag träffade på när jag tagit mig tillbaka till grusvägen från bäversjön?
Bra RR.![]()
Ni badade eller lyckades runda?Stämmer bra! Det var vi som såg dig på vägen tömmandes cykelskor på vatten.![]()
Vi lyckades till slut hitta en väg över. Blev bara lite blöt på ena foten. Skillnad mot dig! :)Ni badade eller lyckades runda?
Det var en skog som blev ett hygge. Som blev en sjö efter det myckna regnandet för ett par veckor sedan. Såg dock ingen bäver.Någon bäverdamm kan jag inte minnas. Var ligger den?
Någon bäverdamm kan jag inte minnas. Var ligger den?
Precis. Fast det var MYCKET mer vatten nu.Bild här:
Provcyklade en snutt av sträckan idag... Stänkskärm bak hade inte varit dumt.. snorkel och cyklop hade inte heller varit fel.. men solen sken iaf...
Så om jag bara lyckas lösa logistiken så se vi 26e!
![]()
Tidig info inför nästa år tänker jag.Lite sen info.![]()
Kan meddela att dammen klart över midjan i djup (jag är lite över 190 cm) och vad som såg ut som en stock att gå på var en Häxfint för att lura ut cyklister på vadäventyr och sen försöka dränka dem och sno deras cyklar. Det som var bra motmedel var Grip Grabs över skon och sko med Goretex och inbyggd hög socka, det stod emot vatten i flera minuter. Bra liten pryl för alla som är ute på blöta Witchrides. Kan informera om att, vaddering i cykelbyxor torkar riktigt dåligt om de genomblöta och ger upphov till andra inte så sköna skavsår.Tidig info inför nästa år tänker jag.
Jag hade såna där också, men häxan hade mellan start och bäverdamm uppenbarligen varit där med sina vårtiga fingrar och kavlat upp dem lite så de inte låg tillräckligt långt ner på skon….Kan meddela att dammen klart över midjan (jag är lite över 190 cm) djup och vad som såg ut som en stock att gå på var en Häxfint för att lura ut cyklister på vadäventyr och sen försöka dränka dem och sno deras cyklar. Det som var bra motmedel var Grip Grabs över skon och sko med Goretex och inbyggd hög socka stod emot vatten i flera minuter. Bra liten pryl för alla som är ute på blöta Withrides. Kan informera om att, är vaddering i cykelbyxor riktigt genomblöt, torkar de inte och ger upphov till andra inte så sköna skavsår.
Visa bilaga 735241
Lämplig färg alltså.Visa bilaga 735201
Här är vägen runt om man inte gillar att bada. Man får svänga in på en lite dold skogväg och sen tillbaka till leden.
Du är hemsökt.Nu börjar revbenen kännas av på riktigt efter min spångest.
Det var bara uppfriskande med ett litet dopp :-) Hade med mig Kartläsaren och ville inte göra honom besviken då han brukar ta sig ett dopp längst vägen :-)Jag är så svårt imponerad över att ni bara plöjde rakt genom det där havet av bråte och svart vatten. Jag blev lite stött för att ingen hade uppdaterat i tråden vilken den nya dragningen var. Det fanns inte på kartan att jag skulle sätta ens en sula i det där. Jag måste helt byta mindset till om 10 år när jag provar igen.![]()