Happy Witch Ride

Happy Witch Ride
Låter väldigt lockande. Jag har två utmaningar, förutom att hålla mig hel fram till dess:

1. Att hitta någon lagom stark att köra med. Finns det någon halvseg gubbe som söker likasinnad ska vi nog kunna samsas i regnet. Första delen har jag aldrig testat, men sträckan Domarudden-Danderyd sommarcyklar jag på fyra timmar om det nu säger något om min kapacitet.

2. När leden efter sju mil i misärväder går rakt över min egen tomt undrar jag hur jag ska hålla mig från att ge upp. Tända pannlampan och fortsätta tre mil till Danderyd eller gå 20 meter till min varma dusch? Man kan ju försöka se det som att jag har ett perfekt depåstopp med torra kläder. Försöka går ju iallafall ...

Happy Witch Ride
Det där låter bra.
Cyklar jag hwr igen så ska jag ha 1-2 halvsega gubbar att cykla med, och reservdelar till "allt".
Ifjol cyklade jag just till domarudden innan omständigheterna gjorde att jag bröt. (ca 4 timmar)

Min utmaning blir att ta tillbaka formen till VR-läget, nu när jag prioriterar klättring och skogscyklar som #2, och fortfarande är lite less på lvg-nötande.

Hep sa:
Låter väldigt lockande. Jag har två utmaningar, förutom att hålla mig hel fram till dess:

1. Att hitta någon lagom stark att köra med. Finns det någon halvseg gubbe som söker likasinnad ska vi nog kunna samsas i regnet. Första delen har jag aldrig testat, men sträckan Domarudden-Danderyd sommarcyklar jag på fyra timmar om det nu säger något om min kapacitet.

2. När leden efter sju mil i misärväder går rakt över min egen tomt undrar jag hur jag ska hålla mig från att ge upp. Tända pannlampan och fortsätta tre mil till Danderyd eller gå 20 meter till min varma dusch? Man kan ju försöka se det som att jag har ett perfekt depåstopp med torra kläder. Försöka går ju iallafall ...

Happy Witch Ride
Happymtb -> Happyride -> Happypancake?

Planen är att vi ska cykla Grovsta-Domarudden i morgon för första gången. Efter det borde jag ha något att jämföra med dina fyra timmar.

Hur är det att hitta förresten? Är det rimligt att bara gå efter ledmarkeringarna, eller behövs karta/GPS för att inte vimsa bort sig helt?

Tillbaka
Topp