Happy Witch Ride
Rompa sa:Just i dem här åskådarläktarna brukar d väl sitt ganska skjutglada killar, o tjejer, tror ni dem jagar häxan eller oss? ?
Det är nog vi som är villebrådet. Kan vara ett misstag att tro något annat ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:Just i dem här åskådarläktarna brukar d väl sitt ganska skjutglada killar, o tjejer, tror ni dem jagar häxan eller oss? ?
Cpt01 sa:Hur brukar det lösa sig med parkering vid starten?
Vi har plan på att parkera en bil vid målet och köra en bil till starten som vi sen hämtar. Att döma av google maps verkar det inte finnas så mycket plats vid starten.
Franzalbert sa:Jag tänkte cykla för första gången. Har ordnat skjuts men har ingen att cykla med. Cyklar gärna med någon.
Affe WildDogs sa:Ny här o tänkte hänga på på lördag ☺ Hur anmäler man sig till detta laglösa race ?
lazer sa:Vädersajten Ventusky har en del att säga om vinden ...
Franzalbert sa:Toppen, var bor du. Jag bor i danderyd.
Kan du ta dig till Danderyd, om du nu inte bor i danderyd? Kan vi åka tillsammans.
Der Kaiser sa:lazer sa:Vädersajten Ventusky har en del att säga om vinden ...
Men i vilken riktning?
hm sa:Der Kaiser sa:lazer sa:Vädersajten Ventusky har en del att säga om vinden ...
Men i vilken riktning?
Och vilken höjd? 1500m...
Der Kaiser sa:Franzalbert sa:Toppen, var bor du. Jag bor i danderyd.
Kan du ta dig till Danderyd, om du nu inte bor i danderyd? Kan vi åka tillsammans.
Menar du mig? Och isåfall har du bil vi kan flytta över till, vill du ha skjuts mellan Danderyd o Grovsta eller har du någon hemma som kan åka med och köra ner bilen från Grovsta tillbaks till Danderyd?
Road_Runner sa:Vad sjutton sol o plusgrader ? kommer man någonsin köra denna ride i långbyxor ?
Franzalbert sa:Jag har tappat bort mig helt här men försöker igen. Jag har plats i min bil för dig der kaiser.
Jag åker från danderyd.
Jag är förmodligen väldigt trög men hur tusan skickar man ett pm på denna tråd.
lazer sa:Road_Runner sa:Vad sjutton sol o plusgrader ? kommer man någonsin köra denna ride i långbyxor ?
Det inlägget väckte häxan ...
Nuvarande prognoser pekar på värre förhållanden än 2014. Får fortfarande frossa när jag minns hur vi dyngsura, uttröttade och nedkylda kämpade på lägsta växeln med regnet piskande i ansiktet över de leriga Angarnssjöängarna, väl medvetna om att det var fyra mil kvar.
Det här kan bli en historisk witchride.
Jag räknade till 18 tappra!1888 sa:Hur många "stollar" kom till start?