Tjo, vilken respons, skitkul!!!
Kan börja med att svara på frågorna om stigarna i/omkring Åstorp, då jag och de andra 2 som jag cyklar med är bosatta just här.
Gula slingan är delvis farbar, men vi (läs de andra 2 jag cyklar med, då jag själv inte varit ute i vinter alls) har dock fått hitta lite nya vägar för att komma runt de mest förstörda bitarna av slingan, tanken är att vi ska ut och kolla grundligt en hel dag efter helt farbara vägar/stigar. (fästa motorsåg på ryggen).
Tingdal är i stort sett helt blockerat av träd, vet ej när/om där kommer bli röjt.
Koloniområdet måste du mena kärreberga stugby, och där har jag hört ska vara mest skador på hela söderåsen efter stormen, så tvivlar där är farbart överhuvudtaget.
Skåneledsbiten har vi ej cyklat mot klippan.
Plats att ställa bilen är inga problem FOZZ om du vill cykla i Tingvallaskogen i åstorp, finns en stor parkering precis intill, det ligger rakt över vägen från ridhuset i Åstorp, så ska vara tämligen lätt att hitta, hör av dig om du vill ha mer info.
VÄLKOMMEN till Åstorp , Boisare, bara att höra av sig när du är installerad så drar vi ut o visar omgivningen i 'våran' skog, (kan dock bli svårt att hitta svart&vit häromkring (c: ),Vi räknar oss oxå som relativa nybörjare, de 2 har hållt på ett år, och jag började i höstas (3 skogsturer i bagaget, wow! (c: ). Naturligtvis är även alla andra intresserade välkommna att följa med, 'the more the merrier'
Singular, ditt erbjudande som guide låter alldeles förträffligt, ser fram emot att cykla med dig.
Kommer dock tyvärr att dröja i alla fall 2 veckor innan någon av oss kan följa med ut, då 2 av oss har inlfuensa och den tredje opererat knäet .