Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja den där svenska hemsidan såg inte helt verklighetsbaserad ut!
www.seasidebike.com
Jag sålde en gammal cargobike i bra skick för 10 tkr mitt i vintern :) de verkade då (pandemin) ligga mellan 10-15 tkr beg.Brorsan är inne på Seaside bikes nu. Erfarenheter på tankar?
Seaside Bike – Sveriges finaste familjecykel
www.seasidebike.com
Han har hittat en begagnad som är lite använd och bara ett år gammal. Jag tyckte spontant att priset var högt för att vara begagnad och jag själv hade varit orolig över elfel och hjulfel. Jag kan laga hjul åt honom men inte elmotor..
Det här handlar om en cykel från -22 som då kostade 44 och nu ska säljas för 39...Jag sålde en gammal cargobike i bra skick för 10 tkr mitt i vintern :) de verkade då (pandemin) ligga mellan 10-15 tkr beg.
Grannen har en sådan, men efter testkörning valde vi bort Nuvinci till förmån för Ecorides e-specade Shimano-nav. Mycket riktigt rasade grannens nav strax efter treårsdagen - tror nytt hjul landade på 5 tusen...Brorsan är inne på Seaside bikes nu. Erfarenheter och tankar?
Seaside Bike – Sveriges finaste familjecykel
www.seasidebike.com
Han har hittat en begagnad som är lite använd och bara ett år gammal. Jag tyckte spontant att priset var högt för att vara begagnad och jag själv hade varit orolig över elfel och hjulfel. Jag kan laga hjul åt honom men inte elmotor.. Det är väl till stor del därifrån min aversion kommer - rädsla för att köpa saker som man inte vågar äga utan att någon form av garanti från tillverkaren gäller brukar betyda att man inte ska köpa sådana.. Mvh Teknikfientlig (eller rättare sagt Mvh Dålig-billig-skräpteknik-fientlig...)
Om inte garantier och annat följer med så låter det ju extremt dyrt.Det här handlar om en cykel från -22 som då kostade 44 och nu ska säljas för 39...
Har du hittat en trehjuling till mossan?Om inte garantier och annat följer med så låter det ju extremt dyrt.
Även med garanti kan det tyckas vara dyrt tycker jag, helt ärligtOm inte garantier och annat följer med så låter det ju extremt dyrt.
Hur är en sån här egentligen att cykla snabbt? Är extremt tveksam till lådbilsstyrning. Vill ha spindlar. Men detta kanske funkar hyggligt i och med lutandet.nog inte svar på ts fråga men äger en kiffy trike, en lite nättare trehjulig cykel. grundvikt 16 kg. har en delbar variant, så lätt att förvara. finns även med el om man så önskar.
faktiskt rätt underhållande att cykla på, och väcker stora leenden.
.Visa bilaga 633168Visa bilaga 633169Visa bilaga 633170