Happymtb Forum
Är ny i detta forum, med dock väldigt gammal räv vad det gäller forum som interface och media. Har bland annat varit forum moderator i flera olika ämnes forum tidigare
Av de forum jag har medverkat i så är Happymtb ett av de mer aktiva.
Då tycker jag det är synd att det inte finns fler funktioner runt själva forum delen.
Det finns ju flera "färdiga" Forum moduler som är standardiserade som man skulle kunna använda direkt ifrån hyllan. (PHP-lösning etc)
Hur kommer det sig att så inte är fallet här på Happymtb?
Tycker det är jättesynd, för forumets innehåll är en riktig guldgruva!
Ingen kritik i detta, och jag förstår att det finns folk bakom denna site, som gör detta på ideel basis.
Vill bara ta upp en diskussion runt detta.
T.ex, jag är MTBare och är inte det minsta intresserad av Racing. Då vill jag kunna filtera i forumet efter ämneskategorier som berör MTB.
Det finns massor med andra funktioner som en standardiserad Forum modul skulle kunna tillhandahålla.
Tankar någon?
Av de forum jag har medverkat i så är Happymtb ett av de mer aktiva.
Då tycker jag det är synd att det inte finns fler funktioner runt själva forum delen.
Det finns ju flera "färdiga" Forum moduler som är standardiserade som man skulle kunna använda direkt ifrån hyllan. (PHP-lösning etc)
Hur kommer det sig att så inte är fallet här på Happymtb?
Tycker det är jättesynd, för forumets innehåll är en riktig guldgruva!
Ingen kritik i detta, och jag förstår att det finns folk bakom denna site, som gör detta på ideel basis.
Vill bara ta upp en diskussion runt detta.
T.ex, jag är MTBare och är inte det minsta intresserad av Racing. Då vill jag kunna filtera i forumet efter ämneskategorier som berör MTB.
Det finns massor med andra funktioner som en standardiserad Forum modul skulle kunna tillhandahålla.
Tankar någon?