Happyproblem: Trådar markeras inte som lästa

JesperA

Aktiv medlem
Tja!

Är det någon mer än mig som har problem med att Happy inte markerar trådar som lästa när man besökt dom? Har strulat hela dagen, fungerade perfekt ända fram tills idag.

Ibland markeras dom som lästa (alltså trådarna har ej den gröna "Ny" texten till vänster om trådtiteln) om jag går in på näst sista sidan i en tråd.

Låter som du har något kajko med din webläsare, eller är det lika på flera oilika enheter?

Den informationen lagras som "cookies" i din webläsare. Har du godkänt att Happyride.se får lagra cookies? Det fungerar för mig (och alla andra?) så det lär vara ett problem med din webläsare.

Fulkinesen sa:
Den informationen lagras som "cookies" i din webläsare. Har du godkänt att Happyride.se får lagra cookies? Det fungerar för mig (och alla andra?) så det lär vara ett problem med din webläsare.

Nä, det lagras inte som cookies. Då skulle det inte funka att hoppa mellan enheter och det går utmärkt.

Prova att köra en "markera allt som läst" och se om det ordnar upp det. Då rensas väl "din databas" och så kanske det funkar sen...

Har testat "markera allt som läst" vilket fungerar en stund, har testat logga ut & sen in igen. Har även testat logga in med Firefox i Ubuntu (kör vanligtvis macOS + Safari) men samma problem på båda.

Det konstiga är att det inte gäller alla trådar, igår, när jag filmade nedanstående så var det bara "Dagens bild..."-tråden som betedde sig på detta sättet, den gör samma idag. Flera andra trådar markerades som lästa vid besök så väldigt märkligt att det är olika.

Låg framerate på videon men syns nog ändå tror jag

Ibland får jag också "NY" på lästa trådar, och då kan det vara flera sidor tillbaka som jag plötsligt har olästa inlägg.

Går jag bakåt på mobilen så håller "ny" sig kvar, uppdaterar jag, trycker på inläggslista eller går in med en ny inloggad enhet försvinner den

Annars har jag inte stött på några problem

Tillbaka
Topp