Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Din beskrivning får mig att tro att XC-svetton bör hålla sig borta? Annars skulle jag gärna utforska detta när jag intar mitt sommarresidens för 2024 (a.k.a liten röd stuga).Hallåj alla happyrajders!
Har hållt mig borta från "happy" och varit lite unhappy.
Men nu så ska vi ändra på det.
Tänkte höra mig för om finns intresse för att dra ihop en happyride @ BKB botkyrkabacken.
Kan guida och visa runt på de galenskaper som jag+ några till skapat där. Kanske inte passar alla men finns lite av varje.
Mycket av det som finns nu har varit gjort i andan av "Tour the gnar" med barrelli o co.
Vissa saker är värre än andra. Men man kör efter sin förmåga. Tänkte mig någon gång till våren då det inte hunnit växa igen med gräs och annan sly.
Lite grillnig och tilltugg kanske.
Vill gärna dela med mig av denna glömda pärla som mest huserat som sopstation de senaste åren.
Det är inte därifrån. Detta är i Glasberga i Södertälje. Bilden var mer en inspiration till till kommande event :)Sådär ser det på många ställen där på berget..Men är det en liten ramp jag ser att du siktar på? Den känner jag inte riktigt igen ?
Jag kommer gärna, fått en del spår från dig på insta och dom är sjukt braHallåj alla happyrajders!
Tänkte höra mig för om finns intresse för att dra ihop en happyride @ BKB botkyrkabacken.
Kan guida och visa runt på de galenskaper som jag+ några till skapat där. Kanske inte passar alla men finns lite av varje.
Mycket av det som finns nu har varit gjort i andan av "Tour the gnar" med barrelli o co.
Vissa saker är värre än andra. Men man kör efter sin förmåga. Tänkte mig någon gång till våren då det inte hunnit växa igen med gräs och annan sly.
Vill gärna dela med mig av denna glömda pärla som mest huserat som sopstation de senaste åren.
Får man komma å bara grilla å tilltugga , happyfolk brukar va trevliga att umgås med…Hallåj alla happyrajders!
Vi är några stycken som försöker fixa lite nytt och reparera lite gammalt där emellanåt.Det var d jag tänkte.. glasberga var/är lite lajbans och hade/har lite gnarly features som fick en att hålla i styret lite xtra.
Påminner lite om rollern vid hammarbybacken. Kul när det kittlar i magen lite. ?Den här rollern kittlar lite xtra i magen..
Bilderna är tagna från dåliga filmsnuttar så gör sig inte rättvis mot hur det är i verkligheten.
Och denna ska man bara köra om man känner sig bekväm och har en bra dag, kan jag tycka.
En av d mer scary på BkB.
Feck, måste skaffa riktig cykel igen.
70o HA och SS är fel vapen.
Edit: hur står sig Hällres roller i jämförelse med Botkyrkamonstren?
Den rollen du nämner vet jag inte riktigt vilken det är. Men "dassröller" i Älta och den i väsjöbacken är snällare än dessa.
Sen finns det "snälla" rollers på BkB också.
Oki, som pappa till Hällre tyckte jag den var hårig när jag la första spåret i mossan på min lilla stålhäst. På SS har jag inte skuggan av en chans uppför, men har förstått att det görs, på Stravatiderna.Jag skulle inte ens klassificera branten på Hällre som roller, man kan trampa uppför den. Das Röller är en riktigt roller (jag vågar inte att köra den). Rollers här i tråden ser brantare ut och klart mer sketchy.
Oki, som pappa till Hällre tyckte jag den var hårig när jag la första spåret i mossan på min lilla stålhäst. På SS har jag inte skuggan av en chans uppför, men har förstått att det görs, på Stravatiderna.
Då vet jag lite mer.
Leden åt höger uppför sågade vi fram som alternativ för att släpa upp cykeln :)Jag vågade först inte köra, men när man har en ung son som kör ner utan att tveka blir det enklare.
På SS kör jag uppför helt till höger, men då undviker man brantaste delen. Min son (då 9 år) klarade nästan brantaste delen. Han borde prova igen, jag tror att han skulle klara den nu.
Men tar gärna en titt på Das Röller, den ser imponerande ut. Dessutom finns det flera fina stigar där omkring.
Sakerna i den här tråden är ännu värre.
Du menar:Hoppas detta kommer i en lämplig tid då jag har en tripp planerad till Stockholmsområdet :)
Ett dokument från i somras osså:
Vi var ute och små körde lite och testade vissa partier. Dock så var det kanske inte perfekta förhållanden. Men lite såhär kan det se ut.