Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon från Göteborg som ska upp till Kinnekulle över dagen nån gång under helgen och har plats/lust/ont om bensinpengar skulle jag och min tjej bli helglada.
Vi är pågång köpa bil själva men det ser inte ut att hända innan den här helgen.
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Late breaking news. Sannolikt fixar det sig med
> tröjorna så att det kommer med några.
> Tjingeling.
Jag tar med tämeligen komplett verktygslåda och ska försöka få med projektor också men lovar inget på den punkten. Jag ska däremot få låna Ankis digitalkamera så jag kan filma lite, också. :)
Är det någon som tar med begagnade prylar att sälja/byta eller ska vi skippa det? Själv har jag tex en tysk "fulram" som någon kan få köpa/byta mot något.
Alla lär väl ha en massa cykelprylar liggandes som man inte längre behöver.
Åtminstone tre Göteborgare till kommer, jag, fassberg och Ola. Vi dyker upp på lördagen och åker hem sen efter turen, med kanske ett pizzastopp i Götene. :-9
lundatok skrev:
> Är det någon som vill ha dansk pilsner?
>
> Jag har möjlighet att ta med mig flak med öl
> upp.
>
> PM:a mig.
JLarsson skrev:
> Vi (jag & jerry) ankommer runt 2000-2030 om
> allting klaffar. Ambitionen är att hänga på en
> runda. Har pannlampa med mig. Tjoho!
>
> Cykel...check
> Verktyg...check
> kläder...check
> hjälm...check
> besiktigad bil... eh 1500 solna :)
>
> (å nej, glömde sangrian. får bli en tetra av
> nåt istället)
"På campingen finns 16 stycken 4-bädds stugor med bra läge nära Vänern. Våra stugor är utrustade med köksutrustning, kokplatta, kylskåp och sängarna har täcke, kudde och madrass. Nära avstånd till servicehus med toalett, dusch, kök och diskmöjligheter."