Happyride shop

Wingqvist

Aktiv medlem
Happyride shop
jobbigt att svenska språket skiljer mellan oväsentligheter som o och u :)
Har korrigerat misstaget nu iaf, tack för påpekandet!

JohanA

Administrator
Happyride shop
När kommer "Work Less Ride More" t-shirten i stlk L tillbaka i lager igen?
Idag! Vi har precis fått en leverans då allt var nästan slutsålt:

Efter önskemål har vi även tryckt upp samma motiv på en dam t-shirt (har inte hunnit ta några nya produktbilder):

Senast ändrad:

UMB

Ny medlem
Happyride shop
"Ride it like you stole it" har de tryckt dit på min cykel (White). Passar min åkstil bra och funkar fint även som tröjtryck 🤑

Yonna

Aktiv medlem
Happyride shop
Efter önskemål har vi även tryckt upp samma motiv på en dam t-shirt (har inte hunnit ta några nya produktbilder):
Kan inte hitta storlekstabell. Men kan berätta att jag fick från en kompis två lady t-shirt eftersom både M och L var för liten för henne. Vanligtvis har jag storlek M men den var också för tight för mig men storlek L passar bra. Jag är 171cm, smal, 60kg och har inga stora bröst. Så ladies, akta er för t-shirt är liten i storlek.

Har också en herr t-shirt storlek M men den är så stort som mitt tält så den har jag som ssssexy sovklänning.

I utbyte mot t-shirten lovade jag att posta varning plus några modeshowbilder. Inte min grej att posta bilder från migsjälv, men annars fick jag inte tshirten. Jepp, utpressning händer också på Happy, helt fel förstås. Men jag är mycket happy med t-shirten så tack Happy och kompisen! 💋

P1170343y.jpg

Work Less Push More skulle vara bättre här.

P1170345y2.jpg

Hälften av mig är långa ben så har en kort överkropp men tshirten är lyckligtvis inte som en lång klänning. 💃

P1170346.jpg

Spacekitty

Aktiv medlem
Happyride shop
Kan inte hitta storlekstabell. Men kan berätta att jag fick från en kompis två lady t-shirt eftersom både M och L var för liten för henne. Vanligtvis har jag storlek M men den var också för tight för mig men storlek L passar bra. Jag är 171cm, smal, 60kg och har inga stora bröst. Så ladies, akta er för t-shirt är liten i storlek.
Jag brukar ha L i andra t-shirt och denna L sitter precis som dom brukar göra. Men tyget kunde vara lite mjukare/stretchigt, känns nu som en styv diskhandduk.

AlfaAlfa

Aktiv medlem
Happyride shop
Jag skulle vilja ha en t-shirt med något som jag starkt förknippar med happyride, jag tänker mig en bild av en excelfil där geometrin mellan Vitus Sentier och "valfri" cykel jämförs. Det vore lite ny-retro så där.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer