Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”Bruka Allvar” eller ”Tjena!” vill jag ha ?
Nu har vi gjort nya tunna, bra sportsockor tillsammans med svenska Bula:
Idag! Vi har precis fått en leverans då allt var nästan slutsålt:När kommer "Work Less Ride More" t-shirten i stlk L tillbaka i lager igen?
Efter önskemål har vi även tryckt upp samma motiv på en dam t-shirt (har inte hunnit ta några nya produktbilder):
Kan inte hitta storlekstabell. Men kan berätta att jag fick från en kompis två lady t-shirt eftersom både M och L var för liten för henne. Vanligtvis har jag storlek M men den var också för tight för mig men storlek L passar bra. Jag är 171cm, smal, 60kg och har inga stora bröst. Så ladies, akta er för t-shirt är liten i storlek.Efter önskemål har vi även tryckt upp samma motiv på en dam t-shirt (har inte hunnit ta några nya produktbilder):
Kan inte hitta storlekstabell. Men kan berätta att jag fick från en kompis två lady t-shirt eftersom både M och L var för liten för henne. Vanligtvis har jag storlek M men den var också för tight för mig men storlek L passar bra. Jag är 171cm, smal, 60kg och har inga stora bröst. Så ladies, akta er för t-shirt är liten i storlek.
Jag brukar ha L i andra t-shirt och denna L sitter precis som dom brukar göra. Men tyget kunde vara lite mjukare/stretchigt, känns nu som en styv diskhandduk.
Sent om sider är nu storlekstabellen på platsGlöm inte storlekstabell.
När happyride skatteplanerar om och flyttar verksamheten till Thailand?När kommer burkhållaren? ?
Edit: eller det heter ju inte burkhållare men sån där foam pryl man sätter på för att hålla läsken kall.
Trodde jag dom redan gjort ?När happyride skatteplanerar om och flyttar verksamheten till Thailand?
Jag tror de avvaktar hur det faller ut med trailforks......
Vad har dom nu?Jag tänkte beställa nya strumpor, men hittar inte det gamla kvittot i mailen, för att se vilken storlek jag har (troligen 39-42, men kan vara 43-46 eftersom jag har 42-43 normalt sett).
någon som vet vad shoppens mailutskick har för adress. Kan det vara gamla shoppen jag köpt strumpor i?
Finns bara 1 par 36-39 i laget allt annat slut i lager…