Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Någon som är intresserad av reflexbanan i Judarskogen i morgon onsdag? Start vid tennisbanan vid Färjestadsvägen kl. 18. Ev. blir det även en tur på reflex Kärsön.
Judarn skrev:
-------------------------------------------------------
> Någon som är intresserad av reflexbanan i
> Judarskogen i morgon onsdag? Start vid tennisbanan
> vid Färjestadsvägen kl. 18. Ev. blir det även
> en tur på reflex Kärsön.
Kan inte imorgon (innebandyturnering med jobbet) men gärna om det blir nya tag nästa vecka.
Jag kommer också från blackeberg. Då kan vi istället samlas vid skolan som ligger nedanför blackebergs torg, så kan vi ta en kort stigsnutt ner till träsket.
Någon sugen på en tur idag? Var spelar ingen roll för mig. Eller om någon bilburen västerortsbo ska till Hellas ikväll och kan tänkas ta med mig och hojen.
Jag hakar gärna på och kör imorgon. Brukar cykla NICK och i haga, men inte kört nåt annat i trakten egentligen så det skulle vara kul att se nå andra stigar. Ska tillägga att jag är rätt färsk på mtb och cyklar en AM-HT så jag är nog inte snabbast i stan, men gillar att hetsa i stök.
Konvalj skrev:
> Jag såg i en annan tråd att Fredrikshof kör
> Fornstigen imorgon kl 18, start vid infarten på
> Ekerövägen. Sugen på att haka på där?
Eveningstar skrev:
> Konvalj skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jag såg i en annan tråd att Fredrikshof kör
> > Fornstigen imorgon kl 18, start vid infarten
> på
> > Ekerövägen. Sugen på att haka på där?
>
> Var såg du den tråden? Facebook?
>
> Är tyvärr DÖDSförkyld så jag kan inte haka
> på. :/
Någon intresserad av att köra ett varv på V- spåret i grimsta ikväll vid 19.30-20? Är inte snabbast och har ingen super kondis, så farten blir inte allt för hög...
Dålig fart i den här tråden. Hur som helst tänkte jag och RobertW köra i Grimsta ikväll, start ca 18 vid Råcksta träsk. Lagom tempo och följer inte vildmarksspåret hela tiden.