[Happyride] Växjö, Torsdagar 18.00

Jag hänger gärna på imorgon. Kan vi starta utanför Bike Brothers, annars blir det svårt för mig att hinnna till 18.00:(

Tjena. Är det någon som ska ut på lördag eller söndag middag?
Jag och brodern skulle vilja ha lite följeslagare för vi hittar inte stigarna i Växjö.

Jag funderar på en runda senare i eftermiddag. Ingen tid satt. Ska äta om en halvtimme. Men frammåt 16 kanske? Blir lugn utforskartakt.

Vet att detta är fel tråd egentligen men hoppas ni kan hjälpa mig ändå. Jag skulle behöva justera min framväxel på min racer. Vilken cykelaffär är bäst på sådant här i Växjö? Är det någon som vet?

Det kan mycket väl tänkas. klockan tio på fredag... varsomhelst? Jag är inte endemisk till växjö, så att säga. Brukar gasa runt i Kalmar i vanliga fall.

Jag startar kl 10.00 från Bike Brothers på Smedjegatan 14 (mellan Samarkand och centrum)

Senast redigerad av en moderator:
Här är det bara mtb som gäller, jag har försökt med racer men det ville sig inte ;)

Klockan 10.oo utanför Bike Brothers. Jag skriver upp det i almanackan.

cimag skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag startar kl 10.00 från Bike Brothers på
> Smedjegatan 14 (mellan Samarkand och centrum)

Då synes vi där imorgon.
Någon som ska ut lördag eller söndag?

Jag dyker upp som det ser ut. Är lite halvslut i benen. Hade inte planerat detta så körde benstyrka idag så ett lite mera tekniskt parti är väl inte galet :)

Tänkte köra racer i morgon tisdag. Start vid 09-tiden då jag jobbar kväll. Hoppas det inte snöar i morgon igen....

Tempo ca 30km/h och sträcka kan diskuteras.

;~}

Tider i dag samt i helgen? Idag är jag skeptiskt till att jag kan. Har ju en liten hemma jag måste passa med. Men säg tid o.s.v så får vi se om jag kan.

Är det någon mer än jag här inne som tänker närvara på Lammhultarnas mtb-läger som går av stapeln i eftermiddag här i Växjö?
Förväntar mig en toppenhelg med många fina stigar.

Kan inte idag. Sitter på jobbet nu. Var ute och sprang innan. blev en runda som slutade på 1.40 tidsmässigt. En bit över 15km ivf.

Men funderar ev en runda på söndag. Eller om nåt annordnas då vid vettig tid.

Tillbaka
Topp