Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vet att detta är fel tråd egentligen men hoppas ni kan hjälpa mig ändå. Jag skulle behöva justera min framväxel på min racer. Vilken cykelaffär är bäst på sådant här i Växjö? Är det någon som vet?
Det kan mycket väl tänkas. klockan tio på fredag... varsomhelst? Jag är inte endemisk till växjö, så att säga. Brukar gasa runt i Kalmar i vanliga fall.
cimag skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag startar kl 10.00 från Bike Brothers på
> Smedjegatan 14 (mellan Samarkand och centrum)
Då synes vi där imorgon.
Någon som ska ut lördag eller söndag?
Jag dyker upp som det ser ut. Är lite halvslut i benen. Hade inte planerat detta så körde benstyrka idag så ett lite mera tekniskt parti är väl inte galet :)
Tider i dag samt i helgen? Idag är jag skeptiskt till att jag kan. Har ju en liten hemma jag måste passa med. Men säg tid o.s.v så får vi se om jag kan.
Är det någon mer än jag här inne som tänker närvara på Lammhultarnas mtb-läger som går av stapeln i eftermiddag här i Växjö?
Förväntar mig en toppenhelg med många fina stigar.
Lammhultscyklisternas träningstävlingar i MTB börjar närma sig. Se första länken för information om cupen och den andra för information/diskussion om första deltävlingen: