[Happyride] Växjö, Torsdagar 18.00

det låter som en kanonide. tack för senast föresten.

för mig så skulle onsdagar runt 6 tiden passa bäst. men om det blir någon annan dag så ska det nog inte vara omöjligt för mig att följa med ut.

Tisdagar eller torsdagar skulle funka med tanke på familjens andra aktiviteter... fotbollsträningar och hästen. Kl 18 passar också tidsmässigt,

jag får nog hoppa ett tag...min sista träningstur med racern slutade med ambulansfärd till akuten....kraschade in i ett farthinder(blomkruka) en sek. ouppmärksamhet....fortfarnde sjukskriven efter 14dag. rygg och nackont!

paddelmannen skrev:
-------------------------------------------------------
> hej!
> tisdag kl 18 skulle funka fint för mig. Var
> samlas vi?
>
> Hoppas ni inte är allt för snabba så man klarar
> av att hänga på!

hehe..jag e inte så snabb...kul med lite sällskap längst bak.
Kan ju återkomma med plats..

Tråden var mest tänkt för att bestäma en veckodag för stående happyrides (hittills tror jag torsdagar leder). Men kör på tisdag om du får med dig Joel (alpinist), själv är dock på semester i karlskrona. Jag kör gärna en runda på torsdag.

/Johan B

Tjena, är på gång att flytta upp till Växjö, har ingen större koll på cyklingen däromkring. Hur ser det ut i området och vilken av mina cyklar ska jag ta med mig? Har en lite överbygd AM som passar som fisken här i det kuperade Olofström och sen har jag en lite lättare HT, tror inte fjällan låter mig ha båda cyklarna i nya lägenheten!

de var ju tråkigt. hade gärna hängt med på era turer. men med fotboll mån, tis, tors, lör och vissa söndagar så verkar det som om man får ge sig ut själv. men cyklar gärna onsdagar, fredagar och vissa söndagar för de som kan då.

//Alexander

Hur låg tur brukar ni köra? Är ju nybörjare och gammal så man orkar ju inte hur mycket som helst.. ;)
Funderar på att lasta cykeln i bilen och ta mig till Växjö på torsdag..

Ok då är jag vid OK/Q8/Max klockan 18,00..
Ska bli kul..
Ska se om jag kan få med mig min bror...

Senast redigerad av en moderator:
Harley_1: Tjejen fick sig en flygtur över styret förra veckan, ordentligt uppskrubbad och tre stygn i hakan, men hon verkar ha klarat sig bättre än dig..

Snoogans: Det är klart att du ska ha med dig båda hojarna! Tricket heter MUTOR! Skämt å sidå, jag kör på en FS (Marin East Peak), de flesta andra jag stött på kör på HT's. Växjö är ganska platt, som du kommer att upptäcka. Jag brukar iallafall försöka att hålla mig borta från grusvägarna och köra så mycket knölig stig som möjligt.

// Johan B

Men runt Bergundaområdet måste det vara lite bra cykling? Varit där och kört en hel del enduro och den banan var då inte platt!

Endurobanan har flyttat ut till flygplatsen, tyvärr så har området gjorts om för offroad körning med bilar vilket har gjort att det är väldigt sönderkört.. men det är möjligt att det finns några gobitar där ändå, men jag har inte orkat leta..

Tillbaka
Topp