[Happyride] Växjö, Torsdagar 18.00

>> Kör ni fortfarande torsdagar?
Jadå.. dock inte idag, då det öste ner..

>> Hur länge till?
Tja.. så länge nån orkar köra antar jag..

>> Hur många brukar ni vara?
3-5 st tror jag det varit..

>> Vilken nivå är det?
Det har varit ganska blandat, helt beroende på vilka som är med just den gången..

Jag kommer nog att köra på tills det blir för mörkt och blött.. men det har inte inträffat än iallafall, jag räknar med att kunna köra in i oktober iallafall, sedan får man väl se..

OK, tack för infon. Kanske testar att hänga på några gg i sep. Hade eg. tänkt avsluta den officiella säsongen efter Lammhultstrampet på söndag. Men är det väder så...

Kör ni bara landsväg?

Vad fick du landvägs ifrån? Hittills har vi bara kört mtb.. (och för min del kommer det nog att så förbli efter som jag bara har mtb)

Hur ser intresset ut att ta en runda på Tisdag kväll, efter 17 nån gång? Hade behövt nån guide då jag inte har en susning om var man ens ska börja. Jag bor i Teleborg men hittar väl till de enklaste landmärkena.

Jag är på för en runda på tisdag.. Jag ska nog kunna guida en del ialladall, vad gillar du att köra? Stenigt och Jävligt, Grusväg och snabbt etc etc..?

// Johan B

Jag går till 17 så jag kan nog vara färdig till 17.15 men ska jag transportera mig så tar det ju lite längre tid, men jag har bil med hållare så tar ju inte superlång tid.

Vi kan ju ta vid trappan till residenset (så slipper vi leta efter varanda över hela torget). Jag har en blå Marin, om det skulle vara många med mountainbike där.. =)

// Johan B

Får även tjejer hänga på?! :) Är inget vidare teknisk, men hänger gärna på. Kul att inte behöva cykla själv o samma runda hela tiden.... nästan nyinflyttad student så har ingen vidare koll på bra cykelställen.

Var ute och rekade lite idag, körde lite i teleborgs naturreservat, blåa slingan längs med sjön var rätt ball måste jag säg. Men det hade varit kul med lite längd på det, kan man åka vidare nån stans därifrån?

Senast redigerad av en moderator:
Ja visst, går till 17 imorn så jag kan åka efter 17.20 17-30 typ. Kommer du ut här eller, jag bor mitt emot Stenladan brevid stallet där slingorna börjar!

Jag jobbar till 17, sedan måste jag hem och byta om och sticka ut till Teleborg.. 17.45 utanför Stenladan, funkar det?

// Johan B

Tänkte att det behövdes lite mer inspirationsbilder.. (från dagens tur)

P1020967.jpg ht=725

P1020968.jpg ht=725

Kan tyvärr inte imorgon som vanligt, men skulle kunna tänka mig ta en runda på söndag om vädret tillåter det, om någon skulle vilja hänga på.

blir det nått på torsd.? har börjar köra lite försiktigt efter min vurpa i somras...ett par kortare pass men det går framåt iallafall. hinner man köra nått vettigt om vi åker vid sex?

Skönt att kroppen börjar läka ihop igen för dig.. Nu gäller det bara att hålla den i ett stycke!

Bara vädret är med så ska jag köra iallfall..

Har fått tag på en ekernyckel idag och kommer imon så vida jag inte lyckas förstöra mitt bakhjul när jag riktar det imon.

Hur gick det med ditt bakhjul Johan?

Tillbaka
Topp