Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
PeterÄlvsjö skrev:
-------------------------------------------------------
> Blir vi bara två ikväll?
> Riktigt varmt och fint väder så här långt.
Jag ska också ut i Gömmaren ikväll, men för att ordna till ett enduro-spår (i närheten av droppet på XXL) så där blir det mest pushbike och teknikträning...
Vi kanske ses // L ;)
PeterÄlvsjö skrev:
> Vilket dropp menar du?
> Den branta nedförsbacken som det ligger en
> trädstam rakt över?
Japp! Där i krokarna kan ni hålla utkik efter mina lampor ;) // L
PeterÄlvsjö skrev:
> Ja, efter vägen mellan Källbrink och Kungens
> kurva.
> Mitt mobilnr har du i ett PM.
>
> Ett visst orosmoment är att jag inte känner mig
> helt 100 men blir det inte
> sämre så borde det gå att cykla.
Det är lugnt, blir du sämre eller inte kan så är det bara att messa mig (eller PM:a).
Jo pannlampscykling är mer på känsla ;)
Tar ett tag att ställa om sig till.
Själv hittade jag på ytterligare ett rally/enduro-spår (tror jag hörde er på håll när ni svischade förbi nedanför mig ;)
// L
Bra Peter. Ang. anslutningen från Gömmarevägen upp mot svart-vita Masmo. Är det vanliga blöta starten med branta stigningarna eller det senare lite torrare alternativet?
Mang0 skrev:
> Bra Peter. Ang. anslutningen från Gömmarevägen
> upp mot svart-vita Masmo. Är det vanliga blöta
> starten med branta stigningarna eller det senare
> lite torrare alternativet?
Det är nog tyvärr det blöta och branta.
Finns det en bättre stig?
Jag ska försöka styra upp cykling på ionsdag för min del. Fortsätter gärna den inslagna vägen med halvsen start och cykling runt gömmaren. TTL är ju en schysst och effektiv runda...
Tänkte eventuellt pröva plattisar, någon som har tips om prisvärda prova-på-plattisar? Har ingen som helst koll på sånt. Superstar nämns ju men det låter som nåt man beställer. Kanske det duger med vilka som helst?