Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jamen visa din nu då!Regler:
Ej motor.
2 hjul.
Komplett med en kedja.
Nu kör vi!
OK, ska se om jag hittar någon våg som håller.Visa ekipaget hängade i våg! Inget jävla gissande!![]()
Och UTAN kedja, det nya svartaVisa ekipaget hängade i våg! Inget jävla gissande!![]()
Löparskor?Och gärna bilder på den tyngsta cykelhjälmen och dom tyngsta löparskorna oxå.
För att travestera - If you have to tell people it is, it isn't!.Och UTAN kedja, det nya svarta![]()
Komplett, alltså med kedja.I grundutförande, eller med last?
Inte du som är galningen som körde cykelvasan eller?Den här pjäsen borde väga ca 24kg
Visa bilaga 831131
Eller är det du?!!Visa bilaga 832503Jag har lagt i 5.5 kg stålcylinder i en av vattenflaskorna på militärcykeln. Jag kör med denna på 3 av veckans tuffa grusvägs turer. Med extra vikt och bra höjdmeter drar jag upp pulsen på tröskel i större utsträckning. Med detta väger cykeln lite över 30kg. Cykeln kommer kännas lätt som en fjäder på årets cykelvasa :)
Nej de är ingen Ai bild. Ai tillhör kolfbiereran. Inte anda världskriget ;)
Ja jag har kört 3 år i rad nu. Ska föraöka slå min tid i år men då krävs tuffare träningsmetoder:)Eller är det du?!!![]()
Löv it! KBK! Själv har jag också stålcykel, men den väger dryga 11 kg så kvalificierar inte riktigt in till denna tråden.Ja jag har kört 3 år i rad nu. Ska föraöka slå min tid i år men då krävs tuffare träningsmetoder:)
Video här från förra året: