Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ForesterGuy sa:Minusgrader i morse, ska åka norröver i månadsslutet...men att ha vinterdäcken på i maj skulle kännas...fel.
Hasse#7 sa:Bytte sista däcket på ena bilen mellan 4.30 och 4.45 nu på morgonen. Pyspunka fixad, orkade inte byta igår kväll efter en mäktig pizza.
De försöker ju dubba ur dem så att de ska kunna fortsätta köra lagligt ;-)NLC sa:Det intressanta med dem som fortfarande kör dubbat i södra Skåne är inte avsaknaden av snö och is på vägarna utan att förarna kör som om de hade sommarsulorna på. Full patte och tvärnit.
Rattnalle sa:De försöker ju dubba ur dem så att de ska kunna fortsätta köra lagligt ;-)NLC sa:Det intressanta med dem som fortfarande kör dubbat i södra Skåne är inte avsaknaden av snö och is på vägarna utan att förarna kör som om de hade sommarsulorna på. Full patte och tvärnit.
Rätt fascinerande egentligen att så många insisterar på att de måste ha dubb men sen kör däcken så att se ändå tappar mycket av dubben nästan direkt..NLC sa:Rattnalle sa:De försöker ju dubba ur dem så att de ska kunna fortsätta köra lagligt ;-)NLC sa:Det intressanta med dem som fortfarande kör dubbat i södra Skåne är inte avsaknaden av snö och is på vägarna utan att förarna kör som om de hade sommarsulorna på. Full patte och tvärnit.
Så är det förstås!
Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Bytte sista däcket på ena bilen mellan 4.30 och 4.45 nu på morgonen. Pyspunka fixad, orkade inte byta igår kväll efter en mäktig pizza.
Byta däck mitt i natten?
På 14 min? Det var bra jobbat...ForesterGuy sa:Idag bytte jag till sommardäck...
ooms sa:På 14 min? Det var bra jobbat...ForesterGuy sa:Idag bytte jag till sommardäck...
ooms sa:På 14 min? Det var bra jobbat...ForesterGuy sa:Idag bytte jag till sommardäck...
Pfaff sa:Tror dubbdäck satt på pendelcykeln under ett par dagar i januari. #toskaune
ForesterGuy sa:Det snöar ju fortfarande...