Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kollade, men där var budget 25.000 och min är 15.000Finns jättemånga trådar om detta. Låter kanske som du ska ha en XC för snabbare körning?
Köpråd MTB Hardtail
Hej! Tänkte prova detta eminenta forum för första gången för att få lite vägledning i uppgradering av min cykel. Jag kör idag en Trek Xcaliber 9 - 2015. Den börjar få några år på nacken och funderar nu på att byta upp mig. Jag trivs hyfsat bra med min nuvarande men skulle gärna vilja ha en...happyride.se
Inte särskilt XC väl?Allebike mb31 rescue.
Det spelar ingen roll, det är en oskriven regel på Happy att någon måste föreslå en Allebike oavsett vilken cykel ts letar efter.Inte särskilt XC väl?
My bad, sorry!Det spelar ingen roll, det är en oskriven regel på Happy att någon måste föreslå en Allebike oavsett vilken cykel ts letar efter.
Rescue finns faktiskt i XC modell också.Inte särskilt XC väl?
Lovar du hade kunnat starta en tråd om köptips på downhill-cykel och någon hade kommit med ”har du kollat på en Discovery?”My bad, sorry!
Vadå inte XC?Inte särskilt XC väl?
Finns en sån "tråd" på FB.Lovar du hade kunnat starta en tråd om köptips på downhill-cykel och någon hade kommit med ”har du kollat på en Discovery?”
H20 och 919 är inprincip samma cykel fast olika märken. Skiljer såklart sig lite mellan sadel, syre, styrstamm osv…Är lite inne på:
Alma h20 vs. Superior 919?
Några idéer där?
Jag har en focus raven du får köpa om du vill, 9tusen prutat och klartSöker rekommendationer för hard-tails för upp till 15.000.
184cm
Kommer cykla mestadels grusvägar, stigar, lättare terräng.
Några länkar och anledningar till valet hade varit toppen.
Tack på förhand!
Söker rekommendationer för hard-tails för upp till 15.000.
184cm
Kommer cykla mestadels grusvägar, stigar, lättare terräng.
Några länkar och anledningar till valet hade varit toppen.
Tack på förhand!
Det är nog vettigt att du säljer den. Ser lite stor ut för dig ?
cyklig.se