Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gredos sa:Här e min Bardino.. Kör 27.5+ 2.8. E supernöjd med den!
liveforthis sa:Fock! Helg men något fattas ?
MatteXC sa:gredos sa:Här e min Bardino.. Kör 27.5+ 2.8. E supernöjd med den!
Örjan Lax sa:liveforthis sa:Fock! Helg men något fattas ?
Ja just det, kedjan!
rejser sa:Oohh, sugen på att bygga en 180mm Dartmoor för att ha i park.
velovin sa:Snabbt jobbat! Snyggt blev det också :)
Gushem sa:tycker min cykel blev bra men behöver göra något åt bromslangen, typ kapa den lite eller nåt sånt.
Gushem sa:tycker min cykel blev bra men behöver göra något åt bromslangen, typ kapa den lite eller nåt sånt.
Hyvä sa:Gushem sa:tycker min cykel blev bra men behöver göra något åt bromslangen, typ kapa den lite eller nåt sånt.
Är framgaffeln felvänd eller ser jag fel?
gredos sa:Vad har du för storlek på bromsskiva fram? Har oxå en Bomber o kör zee bromsar o vill ha 203 mm skiva fram men adaptern jag köpte funka inte så kör 180 nu. Men jag hittar ingen adapter för 203 mm nånstans...
gredos sa:Fan va nice! Beställt! Tack! ?
gredos sa:Jag tänkte samma där med vallåsen faktiskt! Blir första säsongen med hardtail där nästa år. Har kört heldämpat dom sista 5-6 åren men e helsåld på hardtail nu. E jäkligt kul. På söderåsen saknar jag inte heldämpat alls men ska bli spännande o se hur det funkar när det lutar ordentligt.
Perra-G sa:Jag har kört en Dartmoor primal 2015 27,5 med 2,8" schwalbe rocket ron under två år. Har oxå 3mm frigång mot ram. Givetvis minskar ju marginalerna ifall du kraschar hjulet snett. För min del tar däcket i ramen när jag har för mycket luft i, och hjulet måste vara någorlunda rakt, men annars är det bara att köra!