Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Doctor C sa:Kör idag Maxxis HR2 2.8 fram och Rekon+ 2.8 bak på 40mm fälg. Mycket bra grepp men något trögrullad.
Vill nu komplettera med en snabbare kombo som skall sitta på 45mm fälg.
Är själv inne på Rocket Ron 2.8 fram och bak eller Rekon+/Ikon+. Någon som har input i frågan?
EST sa:Själv kan jag inte köra spez däck för mjuka sidor. Icon med tjocka sidor är snabba på sommaren men det släpper överallt?
EST sa:Aha där ser man ja det var nog nåt år sen men de var såna som skulle vara tåliga jag testade då. Men det funkade inte alls. Så de nya är värt att testa då? Om man ska ha som maxxis exo vilja i ska man ha då?
Har ett 780mm Enve M6 med 25mm rise. Tror att det kan bli lagom.liveforthis sa:Ja visst är det nya svarta!, ja den ser väldigt attack ut. Kör själv med 40mm rise gillar det och tycker jag lite lättare får ner hälarna när jag kan stå "högre" med överkroppen. Man får ju dock inte glömma böja mer på armbågarna vid svängar så man får trycket på framhjulet..
Doctor C sa:Har ett 780mm Enve M6 med 25mm rise. Tror att det kan bli lagom.liveforthis sa:Ja visst är det nya svarta!, ja den ser väldigt attack ut. Kör själv med 40mm rise gillar det och tycker jag lite lättare får ner hälarna när jag kan stå "högre" med överkroppen. Man får ju dock inte glömma böja mer på armbågarna vid svängar så man får trycket på framhjulet..
Rutbritt sa:Lång, låg och flack känns såå 2018. Nu kör vi på kort, hög och brant. Och småhjul som krydda på moset! På pappret en dödsfälla!
liveforthis sa:Rutbritt sa:Lång, låg och flack känns såå 2018. Nu kör vi på kort, hög och brant. Och småhjul som krydda på moset! På pappret en dödsfälla!
Nice. Har själv haft några inbreder och tycker trots döds så rätt trevliga o hoja med :)
glitch sa:På det temat, 2019 får Transmittern ny geo och nya lacker!
https://singletrackworld.com/2019/03/2019-new-sonder-transmitter/
Martinmat sa:
EST sa:Oups...
Doctor C sa:Den här cykeln är så jäkla kul att jag knappt finner ord.