Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nöjd med min. (Min frus menar jag) Kunde gjort CS ännu kortare bara.Fan, man blir ju sugen på att beställa en Marino, bara för att.. så får den komma när den kommer.
Funderar på att montera Bash guard på min Nuke Proof Scout.
Jag har aldrig haft det på någon cykel tidigare, men det känns som att det vore skönt att ha om man skall ge sig på att klättra över stock och sten.
Någon som har ett bra tips och som kanske har testat sig fram eller doktorerat i ämnet? :)
underar på att montera Bash guard på min Nuke Proof Scout.
Jag har aldrig haft det på någon cykel tidigare, men det känns som att det vore skönt att ha om man skall ge sig på att klättra över stock och sten.
Någon som har ett bra tips och som kanske har testat sig fram eller doktorerat i ämnet? :)
Tja som ovan allt funkar väl om det passar, går att spendera så lite eller mycket man vill på det. Scouten har ju iscg 05 fästen så nåt med det är ju smidigare, och om man vill att det skall se lite snyggt ut kan man kolla hur stor klinga som går in och försöka matcha det.Funderar på att montera Bash guard på min Nuke Proof Scout.
Tack för tipsen, testar ett sånt sånt så får vi se om det finns behov för ett stöddigare senare.Crashplate ISCG 05 V2, Red, 34T | 34 | Rot | 1000414
Die V2 unserer legendären 77designz CRASH PLATE ist aus extrem stabilen 7075 T6 Alu gefräst und bietet deinem Kettenblatt, ob rund oder oval, den nötigen Schutz bei Bodenkontakt (Bei Oval einfach plus 2 Zähne). Mit 8 verschiedenen Far…77-store.com
Både Solaris och Britango är fantastiska ramar! Hade beställt ett Solaris förre maj och fick tag på en Britango samtidigt. Skulle byter över alla delar till Solaris men blev kär i Britango :DJo, sant men både Britango och Solaris är ju specade med 140 gafflar och 150 är ju inte väldigt stor skillnad. Får se om/hur jag kan korta av gaffeln samt googla tull och moms för solarisen var ju fin! Gul också.
hehe [video/]
Åre är faktiskt skitkul på aggro-ht och har oftast med min Marino dit.Helt sjuka och häftigt. Kan likaväl vara Åre i klippet...kanske kan ta min Nordest nedför och göra likadant klipp ?
"it's not the bike"
Han är skicklig, och verkar som framgaffeln är väldigt mjuk inställning. Grymt imponerande
Pics?Åre är faktiskt skitkul på aggro-ht och har oftast med min Marino dit.
Håller helt med. Sen kan man ta nästa steg och singlespeedifiera, då blir allt nytt ytterligare en gång. Sen kan man ev testa att köra med stel gaffel också, men det tror jag är att gå för långt. Bättre att köpa ny cykel då. :-) ..Repeat, ad nauseum.Även göteborgs-stök är jättekul på ht. Alla stigar blir som nya igen då man ofta får välja andra linjer och cykla smartare helt enkelt. Som gammal skatare gillar man ju också att använda knäna som dämpning!
Håller helt med. Sen kan man ta nästa steg och singlespeedifiera, då blir allt nytt ytterligare en gång. Sen kan man ev testa att köra med stel gaffel också, men det tror jag är att gå för långt. Bättre att köpa ny cykel då. :-) ..Repeat, ad nauseum.
Jag har anmält mig till endurot i Åre och har bara min gt zaskar att köra med. Är jag helt körd, eller kommer cykeln klara det?! ?
Tog mig ned utan problem på min xc, cykeln håller definitivtJag har anmält mig till endurot i Åre och har bara min gt zaskar att köra med. Är jag helt körd, eller kommer cykeln klara det?! ?
Okej, då är det bara jag som ska hålla också ?Tog mig ned utan problem på min xc, cykeln håller definitivt
ihop en MB31 med en Revelation 140 gaffel, först tänkt som lite reserv/vintercykel men varit så rolig att den nu får sig en lite ordentligare gaffel. Ska bli fint med lite test i helgen.
"its not the bike" ?Jag har anmält mig till endurot i Åre och har bara min gt zaskar att köra med. Är jag helt körd, eller kommer cykeln klara det?! ?
Hur trycker man stor gilla knappen??
Håller med, beror på vilken storlek du behöver men det var en Bardino ram till salu nyligen på happy. En jäkligt roligt ram med bra kvalité och geometri.mm Bardino är nog mest realistiskt. Annars har Wiggle en Ragley i lager för 39000.
Kolla på tjecken som jag aldrig kan hitta?
Hmmm. Sitter hemma med garaget fullt med delar och tänkte skruva ihop en hoj till. Har dock beslutsångest som tusan och vill gärna ha input.
29" 130-160mm gaffel gäller.
Dessa funderar jag på:
Bc podsol. Oprövat kort men finns i snygg mattsvart!
Ännu en primal. Kul cykel jag kommer bli nöjd med. Haft 2 innan så är osäker om jag verkligen vill.
Marino........vore kul med peruanskt stål men många verkar haft problem. Väntetid har jag ej koll på heller.
Dessa alternativ ligger bäst till nu pga pris, tillgänglighet och "villhakänsla"
Tar gärna emot tips och input angående marino och podsol eller andra förslag!
Hur trycker man stor gilla knappen??
Fina bilder, fina hojjen, fina skäg!
När detta viruset är över så tyxker jag att vi borde ordna ett HT helg i Åre. Skola upp alla kolfiber hippies om hur riktiga cylisterna har det kul på hojjen ?
Du har en HT, så man är frälst iaf ?Om man har kolfiber-aggro-ht då?!?