Heldämpat, jajamensan!

Heldämpat, jajamensan!
Du kommer garanterat bli skitnöjd Malin, är lite avis :D o att den inte komemr förän i februari-mars, se det som motivation för att träna i vintern, sen så kan du ju inte ta ut den fina hojjen i slaskigt vinterväder, så den skulle ju ändå bara stå. :D

OT: en rolig sak me giant, i alla fall vare så för min kompis förra året var att han fick en Scareb comp med SPV, nått som bara finns på Scareb platinum, kan det varit så att de hade slut på comp och tog en platinum o satte dit comp dekaler? eller vare en specialversion av comp gaffeln?

Heldämpat, jajamensan!
Det är inte alls ovanligt att cykeltillverkarna har lite egna specialmodeller av dämparna. Då brukar det dock oftare vara någon finess som saknas.

Heldämpat, jajamensan!
måste ha varit trött när ja skrev inlägget, det är en Super, nätst värsta modellen han har. utrustad med SPV, fast ingenstnas ståre att den ska ha spv :D special för just de hojjarna elelr så hade de slut på super, brukar ju hända sånt. är ju ingen större merkostnad för leverantören. vet en kompis som fick en Trek 9.8 (kolfiber) som ersättningsram för en 8500 som hade sprukit.

jaja, åter till ämnet, har dreglat en hel del på min kompis nsr composit, den är jäkligt fin, o med dina uppgraderingar malin, så blir den ju inte direkt sämre :D

Heldämpat, jajamensan!
Varför skulle hur dyr cykel man skaffar ha nåt att göra med vilket kön man har? Helt orelevant enligt mig.
Börjar förresten själv känna ett visst sug efter en Heckler, hmmm...

/Lotta - mycket nöjd Fuel 90-ägarinna

Heldämpat, jajamensan!
Självklart har inte kromosomsammansättningen nån betydelse för hur mycket pengar man är beredd att lägga på cyklingen men ibland kan man ju tro det när man läser detta forum.

//Ola

Heldämpat, jajamensan!
tompa skrev:
En del lägger pengar på by-pass operationer, jag lägger mina på cykelpryttlar!

Glöm det såna operationer går på högkostnadsskyddet och behöver inte betalas av patienten så då får man mer över till cykelprylar :-)

Bosse

Tillbaka
Topp