[Helgrajd] Gömmaren lördag 19/7
Jag är lite sugen på att ge mig ut och smiska (eller få smisk av) rötterna i skogarna runt Gömmaren i Huddinge. Förra rundan blev ju lite slirig och hal pga hällregn from hell(as). Så nu vill jag ha lite revansch. Kan utlova kul terräng i vacker trollskog med heltäckande rotmatta från början till slut, där det inte är stenigt då.
När? Lördag den 19:e juli, med start 11:00.
Hur? Med cykel, fika och glatt humör. Och i lagom tempo, dvs någonstans mellan "styrfart" och "Aron".
Var? Samlingsplatsen blir Älvsjö, utanför dörrarna till biljetthallen, så kan den som vill ta sig dit mha tåg. Gömmaren är destinationen. Färdvägen går på grus- och asfaltsvägar, samt på stigar i skogen mellan Älvsjö IP och Stuvsta.
Samlingsplats #2 för de som kommer från andra hållet blir på utryckningsvägen som går genom reservatet, dvs här, någon gång runt 11:30.
... Och som sagt, jag hade tänkt mig en vackert väder-tur, blir det regn blir det nog ingen tur för mig. Senaste prognosen utlovar regn under lördagen, men läget kan förändras tills dess.
Kommer:
Undertecknad
mamme1
Johan A
Tobe
Jerry
Mickelino
Nissen
wesper
Road_Runner
nisseson
Kommer kanske:
Poopzilla
pl0nk!
Mike å
Kommer inte:
Sprockets
Edit: Uppdaterat med mer info.
Edit2: Uppdaterat med ännu mer info.
När? Lördag den 19:e juli, med start 11:00.
Hur? Med cykel, fika och glatt humör. Och i lagom tempo, dvs någonstans mellan "styrfart" och "Aron".
Var? Samlingsplatsen blir Älvsjö, utanför dörrarna till biljetthallen, så kan den som vill ta sig dit mha tåg. Gömmaren är destinationen. Färdvägen går på grus- och asfaltsvägar, samt på stigar i skogen mellan Älvsjö IP och Stuvsta.
Samlingsplats #2 för de som kommer från andra hållet blir på utryckningsvägen som går genom reservatet, dvs här, någon gång runt 11:30.
... Och som sagt, jag hade tänkt mig en vackert väder-tur, blir det regn blir det nog ingen tur för mig. Senaste prognosen utlovar regn under lördagen, men läget kan förändras tills dess.
Kommer:
Undertecknad
mamme1
Johan A
Tobe
Jerry
Mickelino
Nissen
wesper
Road_Runner
nisseson
Kommer kanske: