Hellas i morgon lördag?

• Trådstartare Trådstartare peo
  • Start datum Start datum
Hellas i morgon lördag?
Vad för tempo kör ni?

Jag tänkte egentligen cykla med polaren imorgon i ursvik eller på järvafältet. Nu blev jag lite sugen på åka med på detta istället, men då får jag ta med honom. Han är dock inte snabb, så man brukar få vänta på honom. Men vad tror ni? Kör ni någotsånär halvsnabbt, då kanske vi åker till ursvik istället...?

Hellas i morgon lördag?
Hur är det nu i hellas? Har tyvärr inte cyklat på ett par månader nu (förutom på nätet). Men går det att hojja utan dubbisar? Eller är det bara is/blöt-is överallt?

Hellas i morgon lördag?
Vi säger 11 då. Dubbdäck behövs inte i Hellas.

Tempo... svårt att säga, jag tycker att det är lugnt, men det är helt klart inte nybörjartempo. Vi brukar stanna och vänta, eller så blir det två grupper.

Hellas i morgon lördag?
peo skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi säger 11 då. Dubbdäck behövs inte i Hellas.
>
>
> Tempo... svårt att säga, jag tycker att det är
> lugnt, men det är helt klart inte nybörjartempo.
> Vi brukar stanna och vänta, eller så blir det
> två grupper.

Hmm. Han kör väl hyggligt men inte snabbt, och så fegar han rätt ofta när det blir svåråkt. Men jag tror vi kör i ursvik, jag får hänga på till Hellas en annan gång!

Hellas i morgon lördag?
erol/frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Beställer du 25 grader, sol, torrt och vårfras

Torrt och nästan öronbedövande frasigt blev det (i alla fall på min solorunda)

Hellas i morgon lördag?
Tack för att ni väntade in en trött SS gubbe med tungan lindad kring styret idag.det blev en lycklig stund hem på Area 51 samtidigt som skymningsljuset la sig och rådjuren kom fram ur snåren. Tyvärr sprack Vanillan i stäven läck på idag så det kan ta ett tag innan jag dyker upp i skogen igen... Ifall nu inte den galna Intensen väcks till liv.

Hellas i morgon lördag?
Tack för idag, kul stigar bjöd Johnny och Peo på!

Johnny lånade också ut sin nya FS 29er till Peo som verkade positivt överraskad efter provturen. Därför länkar jag till vad jag tycker bör bli Peos nästa cykel: Commencal Meta AM 29

Skulle passa perfekt, 140 mm slag fram och 130 bak samt 68 grader gaffelvinkel.

/Sebastian

Tillbaka
Topp