Hellas ?

Hellas ?
Hej!
Jag var ute idag. Körde i Erstavik området på grusvägar bort till Saltis. Lerig och BLÖT.
Sen körde jag från Hellas en bit på gula, Sörmlandsleden och mot Brotorp. Täkt av djupt och geggigt lössnö, men bitvis ganska OK. Lite is kvar på de skuggiga delarna. Vattenpölar finns med...
Testade mindre stigar...jag klarade ej, men kanske andra gör. Hala av lössnögägga.Men allt går om man vill ;)(jag ville inte)

Måndag kl. 11.00 Hammarbybacken, men jag undrar om man klarar att köra vita/indianen???
Jag ska cykla med min son imorgon...

Senast redigerad av en moderator:
Hellas ?
Hur blir det imorgon då, någon ?

Var ut en sväng vid 6 tiden, mycket sorbet på Indianer och vita körde vidare över golfen sedan till Hellas och ner till kolartorp, brotorp och hem, det är sisådär i skogen men i väntan på bättre underlag så.....
Hur ser det ut neråt Ersta ?

/STEFAN

Hellas ?
Jag undrade just samma sak. Hur blir det nu imorgon? Gick det att köra vita/indianer?

Jag körde Brotorp igår och innan via Erstavik på stora grusvägar. Erstavik var blöt, mjuk och lerig med lite inslag av snögröt och isfläckar och hellt torra delar. Men det är inte så värst roligt att cykla rakt fram på platta grusvägar...Jag undrar om man kan köra stigarna, de värkar vara helt snömosiga och hala.

Tillbaka
Topp