Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Missat!? Att bosätta sig i Svealand har de uppenbarligen missat.
Nu fick du allt tvärtom! Den skall ju vara ? -> ? för att sen ?Och vill man ha vegansk efterrätt me vatten ???
Sschhh, jag vet. Men äggplantan lutar åt fel håll.Nu fick du allt tvärtom! Den skall ju vara ? -> ? för att sen ?
På tal om Gävle och äggplanta så var jag på en Libanesisk restaurang i Gävle 2005 där de serverade bl.a. friterad aborgin. Det kan väl inte räknas som vegetariskt?Va i helvete! Nu e jag riktigt Gävle kränkt. Det heter ju äggplanta! Eller ska vi börja prata franska här på forumet kanske???
På tal om Gävle och äggplanta så var jag på en Libanesisk restaurang i Gävle 2005 där de serverade bl.a. friterad aborgin. Det kan väl inte räknas som vegetariskt?
Det går ju! Det är ett argument som håller!Lämmel plus lämmelbo?
Nej nej. Aborre gin är ungefär som surströmming o snaps - men dom kryddar gin med aborre så man inte behöver göra det själv. En delikatess enligt Gävle-bor.Det verkar vara aborre som är original invånare av någon sjö. Så icke-vegatariskt.
Nej nej. Aborre gin är ungefär som surströmming o snaps - men dom kryddar gin med aborre så man inte behöver göra det själv. En delikatess enligt Gävle-bor.
Vah? Kom hit så käkar vi surströmming. Jag har filéer i kylen. E enklare me filéer.Jag har klart ännu inte provat alla lokala svenska delikatesser!
Det verkar vara aborre som är original invånare av någon sjö. Så icke-vegatariskt.
Hemska tanke att få en aborgin på kroken när man är ute efter abborre! Men är det en gin-dränkt abborre är det en helt annan fråga, då är det väldigt intressant iställetNej nej. Aborre gin är ungefär som surströmming o snaps - men dom kryddar gin med aborre så man inte behöver göra det själv. En delikatess enligt Gävle-bor.
Skriv till han ändå, han blir nog glad!Men sluta nu då, bara låt den här idiottråden få dö. Fan skapade jag den för. Skulle skrivit till marre.
Han skrev till mig, jag svarade.Skriv till han ändå, han blir nog glad!
marre?Men sluta nu då, bara låt den här idiottråden få dö. Fan skapade jag den för. Skulle skrivit till marre.
Jag vågar inte ens klicka...
Ja, varför skapade du den här tråden för? Du ville ju tydligt inte diskutera?Men sluta nu då, bara låt den här idiottråden få dö. Fan skapade jag den för. Skulle skrivit till marre.
Aubergine-fisk-drink med två kompisar!? Eller ska du ha alla tre själv? I så fall tyder det nästan på missbruk att dra tre sådana på en torsdagsmorgon. Rekommenderar i det fallet att ta kontakt med AAFD (=Anonyma Aubergine-Fisk-Drickare).???
???
???
Kanske, jag kan av någon anledning inte skicka meddelande till dem med inbjudan. Jättedumt, sa till dem att aubergineaborregin-festen med aborgin-tema var hemlig och nu får jag inte tag på dem!Aubergine-fisk-drink med två kompisar!?