Woodknocker
Aktiv medlem
Hemliga användare
Jättedåligt att man inte ens kan skicka meddelanden till de doldisar som (av någon mystisk anledning) väljer att gömma sin profil. Att inte kunna se historiska inlägg kan jag väl förstå att man inte kan göra men det här med meddelanden förstår jag inte.
Mitt syfte var gott och forumvänligt, jag tänkte nämligen skicka ett meddelande till någon om varför de reagerade på mitt inlägg på sättet de gjorde. Här är mitt meddelande: "
Hej, varför reagerar du med arg smiley på följande text?
"
"Inga, sluta larva. Förövrigt världens mest onödiga bakverk då de är torra, inte gott!
Nä då, då mycket bättre att använda den saffranen i saffranskanelbullar."
Sedan! Undrar jag även varför din profil är så hemlighetsfull, vågar du inte stå för dina författade inlägg? ?
Allt detta är retoriska frågor, så du behöver inte svara!"
/ Allt från mig i ämnet, vill bara kommentera och presentera min åsikt, är inte ute efter debatt.
Mitt syfte var gott och forumvänligt, jag tänkte nämligen skicka ett meddelande till någon om varför de reagerade på mitt inlägg på sättet de gjorde. Här är mitt meddelande: "
Hej, varför reagerar du med arg smiley på följande text?
"
"Inga, sluta larva. Förövrigt världens mest onödiga bakverk då de är torra, inte gott!
Nä då, då mycket bättre att använda den saffranen i saffranskanelbullar."
Sedan! Undrar jag även varför din profil är så hemlighetsfull, vågar du inte stå för dina författade inlägg? ?
Allt detta är retoriska frågor, så du behöver inte svara!"
/ Allt från mig i ämnet, vill bara kommentera och presentera min åsikt, är inte ute efter debatt.