Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Thank you very muchHar inget själv, men vill tipsa om https://m.facebook.com/groups/chfpryltorg/ för att hitta delar.
Tack marrJag plockade bort annonsdelen i texten. Fina cyklar som kommer upp :)
Aldrig sett förut, ascool! Man ser ju både vajer och kabel så din gissning är nog rätt.Är detta en vajerstyrd navdynamo? Ganska så sexig i så fall. Jag känner att min cykel saknar det.
Visa bilaga 468660
Trumbromsnav med integrerad dynamo, kallad Nymodyn. Satt på flera märken från Nymanfabrikerna.Är detta en vajerstyrd navdynamo? Ganska så sexig i så fall. Jag känner att min cykel saknar det.
Visa bilaga 468660
Är detta en vajerstyrd navdynamo? Ganska så sexig i så fall. Jag känner att min cykel saknar det.
Visa bilaga 468660
Aha, häftigt. Det var min första tanke, men jag avfärdade den eftersom jag inte förstod hur bromsen ansattes. Jag antar att den har manöverarmen på insidan av bromsen då? Det vore intressant att se dess konstruktion. Den ser väldigt kompakt ut. Jag undrar om den hade någon bromsverkan att tala om. Tack för svaren!Trumbromsnav med integrerad dynamo, kallad Nymodyn. Satt på flera märken från Nymanfabrikerna.