Hirarki innom cykel?

• Trådstartare Trådstartare BMF
  • Start datum Start datum
Hirarki innom cykel?
Då ":ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: LOL" blivit övergripande industristandard bland sociopater/nihilister/troll och annat empatilöst på internet har jag helt slutat använda den emojin (har inget med happy att göra). Så för mig blir det aldrig roligare än 😁

Hirarki innom cykel?
Hiragana and katakana are two of the three writing systems used in the Japanese language. Hiragana is primarily used for native Japanese words, grammatical particles, and verb/adjective endings, while katakana is used for foreign loanwords, onomatopoeia, and emphasis.

Hirarki innom cykel?
Nu hade jag en extrem tur!

Titta på "Ooms" 3 senaste kommentarer, i den här tråden. Så kommer alla att omedelbart förstå, vad jag menar med lekskolemiljö och intelligentcia!

Stort tack för detta belysande exempel "Ooms"! Det skulle aldrig kunnat komma vid ett lämpligare tillfälle. Detta för att visa vilken språklig nivå du ligger på!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:...

Hirarki innom cykel?
Som cuboid säger, vi har bara ett fåtal emojis att välja på. I brist på annat kan man inte annat än skratta åt vissa inlägg 🤣
Håller helt med dig "ooms". Rekommenderar alla att läsa dina 20 senaste inlägg.
Hur gammal är du? Har du nyligen fyllt 7 år och skall skolas in...

Tips till alla, läs "ooms", senaste 20 kommentarer och bilda sedan en personlig uppfattning...

Läs sedan mina inlägg som rör just cykling den senaste månaden och jmf...

Hirarki innom cykel?

Tips till alla, läs "ooms", senaste 20 kommentarer och bilda sedan en personlig uppfattning...

Det bästa är att chilla, och inte läsa vad anonyma personer på internet har för historik. Man blandar fort in sin egen föreställning och tillför den på en person som då blir en avatar som man inte tycker om. Varför göra det? Sluta. Chilla istället. Chilla är nice. Hata är onice.

Hirarki innom cykel?

Varför ska vi inte läsa alla dina förvirrade fylleinlägg i dina svammeltrådar?

Hirarki innom cykel?
Det bästa med koltrasten är att den är svart och gul.
Snygg färgkombo!
Japp, när det gäller bandy 👍
IMG_0836.webp

Hirarki innom cykel?
Då ":ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: LOL" blivit övergripande industristandard bland sociopater/nihilister/troll och annat empatilöst på internet har jag helt slutat använda den emojin (har inget med happy att göra). Så för mig blir det aldrig roligare än 😁
Håller helt med, på större delen av internet har den blivit synonymt med intellektuell efterblivenhet eller ett starkt behov av att utrycka sin brist på empati.

Hirarki innom cykel?
Det går inte att säga något om varför en viss emoji används av någon helt främmande person. Här på happyride har vi en handfull att välja på men i andra forum har du massa olika färger på varje symbol, och för yngre har allt en särskild betydelse, även när de kombineras med andra symboler och färger. Eftersom du inte tillhör just den gruppen som använder en viss emoji för att utrycka något som i gruppen på förhand är bestämt kan du alltså strunta i det, eftersom det är krypterad information för dig. Ta hand om din hälsa, både mental och fysisk. Chilla mer.
😎

alltså om man citerar är man ju fri att använda vilken emoji som helst.

i tiden före emojis gällde 1+ eller i förekommande fall 42+. rip onelinerkungen misslycka.

Hirarki innom cykel?
Är du lat?
            .------------------------------.
           /                                \
          |   .----.            .----.      |
          |  /      \          /      \     |
          | |  >  <  |        |  >  <  |    |
          | |  ----  |        |  ----  |    |
          |  \  __  /          \  __  /     |
          |   '--'              '--'        |
          |                                |
          |    .--------------------.     |