Hittegodscyklar

JLarsson

Aktiv medlem
Hittegodscyklar
"Årets utförsäljning av Hittegodscyklar från Polisen sker Torsdag den 29 mars med start kl. 10.00! Först till kvarn ........ väljer först!!!"

Detta sker alltså på fordonskammaren nära NICK-spåret :)

Hittegodscyklar
den där tillställningen har tidigare år varit en flopp extravaganza. Var där ett år och var först i den typ 100m långa kön. Siba hojjar fanns det gott om och folk var som tokiga i dem. Jag misstänker att sortimentet var utplockat från start.

Det beror ju på vad som snos under året iof.

Hittegodscyklar
ratatosk skrev:
-------------------------------------------------------
> Vilken stad pratar vi om? Och mer exakt var i
> denna stad? "fordonskammaren nära NICK-spåret"
> säger inte mig så mycket.

08-land

Hittegodscyklar
på tal om hittegods så fick min kusin tag i en cannondale fulldämpad med full xtr från polisen för ett par tusen bara... va rätt länge sen but still den var nog värd säkert minst 10 000... men polisen visste ju inget om vad som var bra cyklar och inte

Hittegodscyklar
Det var rätt länge sedan man kunde göra kap hos polisen. nu har hittegodscyklarna gått flera varv förbi folk som plockat ut allt av värde. Jag tittade förbi där förra året och efter 30 minuter var det enda som fanns kvar en iteracykel med trasigt kedjestag för 1500 kr. två timmar efter start var det dock fortfarande bilkö ut på E18 för att folk ville in och fynda.

Hittegodscyklar
Ok, cerro... du slog in bollen i öppet mål eller vad det nu är lagsportare säger =)

Självklart menar jag ju hittegodscyklar som polisen har i sina lager. Finns det nån hittegodsavdelningsansvarig i telefonkatalogen?

Hittegodscyklar
Passerade förbi uppställningsplatsen idag. Om det inte dykt upp väldigt mycket mer intressant efter klockan halv elva i dag så är det inte värt att gå dit.

Om ni ändå gör det så kan ni ju få lite tips inför rallyt:
de mest intressanta varianterna hittar ni om ni går in genom grinden och sedan går direkt vänster. Längst bort i raden finns några MTB av äldre datum. En grönspräcklig skönhet (90-92?) med elevated chainstays, Biltemas dyraste etc. Fanns även en lvg-Nishiki (sent 80?), stlk ca 52.

Resten såg ut att vara standardhojar och cykelringencyklar.

Hittegodscyklar
oxr skrev:
> En grönspräcklig skönhet (90-92?)
> med elevated chainstays

Tjena!

apapap.. 93 är den ifrån.. Polaren hade en sån.. shit vad avis jag var.. själv fick man nöja sig med en dbs..

Hittegodscyklar
Kneecap skrev:
> oxr skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > En grönspräcklig skönhet (90-92?)
> > med elevated chainstays
>
> Tjena!
>
> apapap.. 93 är den ifrån.. Polaren hade en
> sån.. shit vad avis jag var.. själv fick man
> nöja sig med en dbs..

CycklePro Pinnacle?

Hittegodscyklar
Gumae skrev:
> Någon som fyndade idag?? Själv kunde jag inte ta
> mig dit.. =(

Jag köpte en jättefin Zotic montänbik för 4700.- Den hade fjädrande framgaffel och shimano.

Hittegodscyklar
vito skrev:
> Sjukt billigt BigM...
>
> Jag köper den av dig för 5700:-, om den är
> blålila med röda bosktäver.

Ok. Du gör ett jättekap. Tänk på att det är motembaike så den kan suklas i skogen och dropa phett.

Hittegodscyklar
vito skrev:
> Droppa asfhett med den.. 360 nohand on the ass
> 760 faceplant samtidigt som jag käkar asgod glass
> asså

Hahaha! Det skulle jag vilja se! =D Låter för övrigt som ett par trick man kommer på på fyllan. Har själv komponerat ett!

"360 kiss-fjärt on the tree"

Utförs precis som det låter ;)

Tillbaka
Topp