Hjälp med Finale!

p.daugaard

Ny medlem
Hjälp med Finale!
Hjälp!
Vet att ni har koll på detta.
Våren närmar sig med stormsteg och cykelpeppet vet inga gränser. Vi är ett glatt gäng som planerar resa till Finale Ligure med omnejd.
Vi är ute efter så mycket rolig (läs utförs-) cykling som möjligt.

Hur gör en bäst?
Är det http://www.justridefinale.com som gäller?
Vilka stigar får vi inte missa?
Bra boende?
Shuttle alla dagar?
Värt att tänka på?

Alla tips mottages tacksamt!

Senast ändrad:
Hjälp med Finale!
Trevlig läsning!
Massvis med härlig info.
Tack!

(Kanske blir att ta med sovsäcken. haha)

Är det guide alla dagar som gäller? Eller kan man nyttja shuttlen och klara sig på egen hand?

Hjälp med Finale!
Det beror väl lite på hur man vill ha det. Har man mycket tid och kan tänka sig att stå med näsan i kartan så kan man körar runt en massa helt själv. Stigarna är inte svåra att hitta på bara man hittar entrén till dom.

Men... Freddan och jag sitter ju i läget att det snarare är tiden som är den trånga sektorn eftersom det kanske inte är lämpligt att vara borta hur mycket som helst från familjen. Då är guide värt varenda öre för att få mest ut av nerlagd tid.

Stalle

Hjälp med Finale!
Jag förstår.
Förhoppningsvis har vi tiden på vår sida.

Blir att kontakta olika aktörer och se vilket alternativ på upplägg som känns bäst.

Hittade:
där det dokumenterats stigar väl. Bara att plugga på och sätta ihop en önskelista!

Hjälp med Finale!
Min "nya" cykel har gått en säsong med en guide där så den vet allt! Tyvärr är den inte så pratglad så jag har lite svårt att få ur den all fin info :-)

Tillbaka
Topp