Hjälp med förvaring av Dh cykel fre till tis

• Trådstartare Trådstartare s8
  • Start datum Start datum

s8

Ny medlem
Hej jag kommer till sthlm imorgon fredag med massa väskor och en Dh cykel, jag behöver hjälp med att förvara min cykel säkert från fredag när jag kommer till tisdag när jag flyger vidare till Bergen Norge. Boendet där jag ska stanna i sthlm kan jag inte förvara hojen säkert så jag hoppas det finns någon vänlig själ här som kan hjälpa till.

Mvh Johan Forsberg aka: Skåningen. Jag med den Gula Foes Weasel dh hojen som cyklade med FROST i början av 2000.

Låter bra, hämtar du den på Arlanda och lämnar den till mig när jag ska flyga....

Fast jag kan ju lämna den till dig i skåne innan jag flyger till sthlm så kan du köra upp den tills jag ska flyga till Norge....

När passar det att komma upp till dig ikväll...

/Johan

Om det inte löser sig alls kanske jag kan bistå med garage eller förrådsplats (eget förråd bredvid lyan). Plats finns, det är bara en fråga om att få logistiken att funka.

Bor på Lidingö, eller närmare bestämt garaget respektive förrådet respektive lägenheten finns där. Sen att jag tekniskt sett knappt bor där är en annan femma.

det låter som en lättare lösning för mig att släppa den på söder än att få ut den till Lidingö.

Vem pratar jag med imorgon när jag kommer dit.

/Johan

Det tror jag också. Dubbelkolla bara att allt som satt på hojen när du lämnade in den sitter kvar när du hämtar ut den ;-)

Det löste sig med förvaringen av min cykel, fritte som lykligtvis bor 3 sekunder från flygbussens hållplats ställde upp med plats till min baby. Så nu står min lilla Demo 8a och förklara för hans giant och Kona hur det ska gå till när man åker utför :)

Tack till er som erbjöd mig hjälp, om ni får för er att åka till Bergen, Norge och cykla så hör av er så träffas vi upp och cyklar tillsammans.

/Johan Forsberg

Tillbaka
Topp