Hjälp med nytt kedjeskydd
Hej! Jag har en gammal Nishiki-cykel. Kedjeskyddet har gått sönder och ramlat av och skulle vilja ha ett nytt att sätta på. Har ofta fladdriga byxor som blir smutsiga alt fastnar (har snodd runt byxan så ofta jag kommer ihåg men vill inte ha det som långsiktig lösning)
Kan nån se och hjälpa mig hitta ett kedjeskydd som passar? Om det finns. Räknar till 47-Ish taggar
Kan nån se och hjälpa mig hitta ett kedjeskydd som passar? Om det finns. Räknar till 47-Ish taggar
