Hjul och bromshjälp!?
Hejsan,
Jag har tagit bort bakhjulet på en mtb med xx-skivbroms och jag får inte bromsskivan mellan bromsbeläggen när jag ska sätta tillbaka. Det är för trångt :( Är det någon vänlig själ som vet hur jag ska
göra? Kan jag lossa på skivorna? Hur isf?
Oerhört tacksam för hjälp!
Jag har tagit bort bakhjulet på en mtb med xx-skivbroms och jag får inte bromsskivan mellan bromsbeläggen när jag ska sätta tillbaka. Det är för trångt :( Är det någon vänlig själ som vet hur jag ska
göra? Kan jag lossa på skivorna? Hur isf?
Oerhört tacksam för hjälp!

