Hjul och bromshjälp!?

tornis

Medlem
Hjul och bromshjälp!?
Hejsan,

Jag har tagit bort bakhjulet på en mtb med xx-skivbroms och jag får inte bromsskivan mellan bromsbeläggen när jag ska sätta tillbaka. Det är för trångt :( Är det någon vänlig själ som vet hur jag ska
göra? Kan jag lossa på skivorna? Hur isf?

Oerhört tacksam för hjälp!
 
Tillbaka
Topp