Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HarEventuellt, mest troligt kanske.
Tyvärr krävs mer info för att svara. Då de kan vara lite bråkiga med vissa skivor och adaptrar.
Shimano MT200, 180/160 mm har dom nuEventuellt, mest troligt kanske.
Tyvärr krävs mer info för att svara. Då de kan vara lite bråkiga med vissa skivor och adaptrar.
Har
Shimano MT200, 180/160 mm har dom nu
Sitter normalt inte sintrade i e4.Svarar inte direkt på frågan, men jag hade gått upp till 200 fram och 180 bak (dvs flytta bak framskivan och köp ny fram), lite beroende på cykeltyp. Men antar att du inte kör E4 på en ren XC-cykel och då är det fint med större skivor.
Jag har aldrig brytt mig om att lära mig vilka adaptrar som passar vad när det gäller bromsar, utan har nästan alltid turen att ha något liggande som funkar (har en rejäl låda..). Det avgörs av vad ramen och gaffeln har för standard, samt hur stora skivor man vill ha. Kan vara smidigt att kuta i till en lokal cykelhandlare med lite koll och fråga vilka man ska ha, och sen såklart köpa adaptrarna där man frågar.
MT200-bromsar bör innebära skivor som inte är gjorda för sintrade belägg, som jag antar sitter i E4. Spelar väl inte världens största roll men kanske värt att tänka på.
liknade fråga här.
har 183 mm skiva från Hope men glömde att ta adaptern från den gamla cykeln. Kan jag ta en 180 och få den att funka tro eller skall det vara en 183 mm adapter? Fram är ju de 203 men det är väl standard eller hur?