Hör upp, cykel i media-tråden

Van Moof kan inte längre betala sina räkningar. Kankse blir det slut. Växade för snabbt och tillverkar många delar själva. En Van Moof kan bara repareras hos Van Moof. Väntetider var ofta flera månader. Och det värsta är: ebikes har ingen nyckel. Man använder en app eller en kod programmerat med appen. Om Van Moof stänger finns appen inte längre i Android och Apple Store ...

Senast ändrad:
Van Moof kan inte längre betala sina räkningar. Kankse blir det slut. Växade för snabbt och tillverkar många delar själva. En Van Moof kan bara repareras hos Van Moof. Väntetider var ofta flera månader. Och det värsta är: ebikes har ingen nyckel. Man använder en app eller en kod programmerat med appen. Om Van Moof stänger finns appen inte längre i Android och Google Store ...

Fasen, du var snabbare än mig. Kommer snart på twitterkonton internetofshit gissar jag. ?‍♂️

Härligt att SVT har så tung bevakning av TdF att de även har möjlighet att skriva om sånt här som inte är direkt kopplat till det sportsliga…?

Van Moof kan inte längre betala sina räkningar.

Ta ut allt ditt data så kanske du kan behålla kontrollen över din cykel när de lägger ned.

Media och media…från Instagram kommer detta:
IMG_1312.png

Långt reportage med Emilia Fahlin i kvällens Sportspegeln. Hittar ingen länk till reportaget just nu, men kanske dyker upp på SVT:s sida.

Här är länk till SVT play iaf, reportaget börjar ca 18 min in:

Senast ändrad:
Det är väl sketbra att de cyklar istället för att brumma runt?

Ouch. Hoppas han klarar sig.

Cyklisten omkom

Jag var ute på långtur igår och läste den här artikeln på kvällen, blev skitglad att Amamda vunnit hela Cykelvasan, wow!
Någon fler som också tolkade det så? ?

Tillbaka
Topp